کد خبر : 1345114 | 09 مرداد 1395 ساعت 19:11 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئال-چلسی، آزمونی جدید برای موراتا

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید قصد دارد تا از آلوارو موراتا، مهاجم جوان و اسپانیایی تیمش در برابر چلسی در پست مهاجم نوک استفاده کند.

رئال-چلسی، آزمونی جدید برای موراتا

به گزارش "ورزش سه"، موراتای جوان بعد از گذراندن 2 فصل موفق در یوونتوس، دوباره به رئال مادرید بازگشت و حالا زیدان قصد فروش دوباره وی را ندارد

 

آنتونیو کونته بارها از نوع بازی او تمجید کرده است و حالا قرار گرفتن موراتا در مقابل این مربی ایتالیایی، می‌تواند از نکات جالب این دیدار باشد.

 

البته موراتا در دیدار قبلی رئال مادرید در برابر پاری‌سن‌ژرمن نتونست عملکرد خوبی از خود ارائه بدهد وحالا  قصد دارد توانایی‌های خود را در لباس رئال مادرید نیز به رخ همگان بکشد.

 

 

1130189

 

 

دیگو کاستا، بعد از شایعات فراوان به احتمال زیاد در چلسی باقی خواهد ماند اما موضوع در مورد موراتا قطعی می‌باشد و زیدان قصد دارد تا به هر شکلی موراتا را در ترکیب تیمش حفظ کند.

 

در بازی برابر چلسی، بنزما به علت درد مفصل ران غایب خواهد بود. رونالدو و بیل هم که بعد از یورو 2016 هنوز فرصت بازی کردن را بدست نیاورده‌اند. بدین ترتیب، موراتا به عنوان تنها گزینه زیدان در برابر چلسی به میدان خواهد رفت.

 

البته زیزو امسال قصد دارد تا رئال مادرید را با سیستم 2-4-4 به میدان بفرستد و در این دیدار احتمال از خسه یا آسنسیو به عنوان زوج موراتا استفاده کند.

دیدگاه‌ها