کد خبر : 1345116 | 09 مرداد 1395 ساعت 19:28 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: همه سپاهانی های روبروی من، جا‌به‌جا شدند

به دنبال یک برد منطقی در دربی مشهد هستیم

مدافع تیم پدیده درباره بازی بزرگ مشهد می گوید بازیکنان این تیم به دنبال این هستند تا ارائه یک بازی منطقی به دومین سه امتیاز خود دست پیدا کنند.

به دنبال یک برد منطقی در دربی مشهد هستیم

به گزارش "ورزش سه"، حسن جعفری که بازی برابر سپاهان به میدان رفت و توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد درباره این بازی و پیروزی در بازی اول گفت: در اصفهان می دانستیم بازی را نمی بازیم، ما برای پیروزی به اصفهان رفته بودیم با اعتماد به نفسی در برابر حریف حاضر شدیم که اگر بازی با پیروزی ما تمام نشود مساوی شود.

 


او ادامه داد: ما به تیم خود ایمان کامل داشتیم و اعتماد به نفس مان نیز بالا بود. ما در این بازی منطقی بازی کردیم و توانستیم به خوبی از گلی که به ثمر رساندیم دفاع کنیم. البته بازیکنان ما هم توانستند در این دیدار به خوبی از پس وظایف شان بربیایند، بازیکنانی مانند شهاب گردان که با مهار پنالتی به حفظ نتیجه کمک زیادی کرد.

 


وی درباره عملکرد خود در این بازی گفت: در بازی روبروی سپاهان همه تلاش خود را کردم تا به عنوان اولین دیدار فصل جدید، اشتباهی نداشته باشم، اما نکته جالب این بازی تعویض و جا به جایی بازیکنانی بود که روبروی من بازی کردند،  فرید بهزادی کریمی از زمین بیرون آمد و مهرداد محمدی، طالب ریکانی بازیکنان روبروی من بودند که در نهایت پست هایشان تغییر کرد.


مدافع پدیده درباره دربی مشهد گفت: در بازی برابر سیاه جامگان به دنبال این هستیم تا بتوانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم، دربی همیشه حساس است و در این بازی نیز با توجه به پیروزی در بازی اول، دو تیم به دنبال این هستند تا بتوانند به سه امتیاز بازی برسند، ما به سه امتیاز این بازی فکر می کنیم و یقینا برای برد به میدان می آییم البته یک برد با منطق نه یک برد احساسی.


جعفری درباره سابق حضور خود در دربی مشهد گفت: پیش از این در دربی مشهد حضور داشتم و توانستیم در بازی رفت سال گذشته به پیروزی برسیم.


او درباره هدف گذاری این تیم در پایان لیگ برتر گفت: اکنون خیلی زود است درباره ادامه بازی های مان در لیگ صحبت کنیم اما هدف گذاری ما این است تا بتوانیم به سهمیه آسیا برسیم و تیم را در جایگاهی که لیاقتش را دارد بنشانیم.


وی در پایان گفت: باید از سرمربی تیم تشکر کنم، آقای مهاجری به من اعتماد کرد تا بتوانیم دوباره برگردم، البته من هم خیلی تلاش کردم تا بتوانم بازهم به فرم ایده آل برسم اما اعتماد و کمک های آقای مهاجری در روی فرم آمدن من اهمیت بسیاری داشت.

دیدگاه‌ها