کد خبر : 1345192 | 10 مرداد 1395 ساعت 08:31 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

سالن رویایی در انتظار والیبالیست‌ها

مسابقات والیبال المپیک ریو در سالن ماراکانازینو یا ماراکانای کوچک برگزار می شود؛ سالنی که دقیقا در کنار ورزشگاه افسانه ای و بزرگ ماراکانا قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، اولین سرویس بازی های والیبال المپیک ریو از ساعت 15 هفدهم مرداد در سالن ماراکانازینو زده می شود. این سالن رویایی بالاخره بعد از میزبانی رویدادهای مختلف بین المللی بازی های المپیک را در خود خواهد دید. افتتاحیه سالن با میزبانی از رقابت های بسکتبال قهرمانی مردان جهان در سال ۱۹۵۴ و در زمانی که ظرفیت ۲۵ هزار تماشاگر را داشت بود اما این سالن در سال ۲۰۰۷ و پیش از برگزاری بازی های پان آمریکن بازسازی شد و در حال حاضر ظرفیت حضور ۱۳ هزار و ۶۱۳ تماشاگر را دارد که البته برای بازی های المپیک، ظرفیت تماشاگران به ۱۲ هزار نفر رسانده می شود.

 

1130267


 نام رسمی این ورزشگاه نیز تغییر کرده و به نام جیانسیو جیلبرتو کاردوسو رئیس اسبق باشگاه قدیمی فلامنگوی ریو نامگذاری شده است اما همچنان به ماراکانازینو شناخته می شود.

 

1130268


این سالن رویایی بالاخره به آرزوی دیرینه خود، برگزاری المپیک در آن رسید و این بار برزیلی ها برای تشویق تیم خود در المپیک این سالن ۲۵ هزار نفری را پر خواهند کرد که جو ماراکانازینو را عجیب تر از همیشه می کند. رییس کنفدراسیون جهانی والیبال در تعریف از این سالن گفته است رویایی ترین رقابت های والیبال جهان در ماراکانازینو برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها