کد خبر : 1345208 | 10 مرداد 1395 ساعت 03:30 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پر گل بایرن مقابل اینتر

بایرن مونیخ موفق شد با درخشش جولیان گرین، با نتیجه 4-1 اینتر را شکست دهد.

پیروزی پر گل بایرن مقابل اینتر

به گزارش‌"ورزش سه"، دو تیم در رقابت‌های پیش فصل جام قهرمانان جهان شرکت کرده اند و این دیدارها در جهت امادگی تیم‌ها برای فصل آینده اهمیت زیادی دارد. از همین رو شاگردان آنچلوتی تمام توان خود را در زمین به کار گرفتند تا پس از شکست مقابل میلان در ضربات پنالتی، دیگر تیم شهر میلان یعنی اینتر را شکست دهند.


بازی از همان ابتدا با حملات بایرن آغاز شد و این تیم خیلی زود به گل اول بازی رسید. روی سانتر آلابا، گرین با یک ضربه ی دقیق در همان ابتدای بازی دروازه اینتر را باز کرد. امام طولی نکشید که بایرن بار دیگر به گل رسید. روی حرکت زیبای بنکو و موقعیت سازی او، ریبری تقریبا مقابل دروازه خلی قرار گرفت و توانست دروازه نراتزوری را برای دومین بار در دقیقه سیزده باز کند. اما 17 دقیقه کافی بود تا بایرن بار دیگر به گل برسد. روی حرکت زیبای ریبریو پاس خوب او، بار دیگر جولیان گرین موفق به گلزنی شد. اما باز هم طولی نکشید تا بایرن به گل برسد. روی پاس خوب ده سوزا، بار دیگر جولیان گرین گلزنی کرد تا اولین هت تریکش برای بایرن را به ثبت برساند. در عرض 35 دقیقه بایرن 4 گل وارد دروازه اینتر کرد تا کار این تیم را تمام کن د و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

1130296

 


نیمه دوم اما اینتر کمی جلو کشید تا سعی کند گل‌های خورده را جبران کند ولی شاگردان مانچو هر چه زدند به در بسته خوردند. دفاع مستحکم و مقتدر بایرن، راه های نفوذ را به خوبی بسته بود و همین هم باعث شد که تا دقیقه 90 اینتر موفق به گلزنی نشود. در دقیقه 90 روی اشتباه آلابا،‌ایکاردی پا به توپ شد و با یک ضربه دقیق بلاخره قفل دروازه بایرن را باز کرد. در نهایت بازی با برتری 4-1 بایرن در این دیدار به پایان رسید.

دیدگاه‌ها