کد خبر : 1345234 | 10 مرداد 1395 ساعت 11:15 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل پیکان موقعیت خوبی نصیبم نشد

شیمبا: خلعت پاس بدهد، من گل می‌زنم

مهاجم برزیلی تیم گسترش فولاد ابراز امیدواری کرد اولین گل تیمش در فصل شانزدهم لیگ برتر را به ثمر برساند.

شیمبا: خلعت پاس بدهد، من گل می‌زنم

لوسیانو پریرا در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیم گسترش فولاد قبل از دیدار با ماشین سازی تبریز اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم. با اینکه در بازی قبل نتوانستیم بازی را ببریم اما شرایطمان مطلوب است و می توانیم در بازی های آینده همه چیز را جبران کنیم.


وی درباره موقعیت هایی که در بازی با پیکان از دست داد، بیان کرد: موقعیت های خوبی نصیب من نشد که بتوانم آنها را به گل تبدیل کنم. من تلاش زیادی کردم تا بتوانم گل بزنم اما در نهایت به این مهم نرسیدم. البته این را هم بگویم که سرمربی تیم به من روحیه داد و گفت قطعا در آینده همه چیز را جبران می کنی. من هم به آینده امیدوارم.


مهاجم گسترش فولاد همچنین گفت: من دو هفته است به تیم گسترش فولاد اضافه شدم و کمی زمان نیاز دارم تا بتوانم با تیم هماهنگ شوم. با این وجود شرایطم خوب است و از نظر بدنی هرگز عقب نیستم.


شیمبا با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل ماشین سازی بیان کرد: ماشین سازی هفته قبل بازی خود را برده است. من شنیده‌ام این تیم بسیار قدرتمند است اما باید در خانه خودمان هرطور شده پیروز شویم. من امیدوارم در این بازی گل بزنم. البته بیشتر دوست دارم خلعتبری پاس بدهد و بعد من گل بزنم. با این حال فکر می کنم اولین گل گسترش فولاد در لیگ را خودم بزنم.


وی در پایان افزود: امسال گسترش فولاد شرایط خوبی دارد. تیم ما از همه نظر خوب است و باید بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها