کد خبر : 1345316 | 10 مرداد 1395 ساعت 16:01 | 22.5K بازدید | 2 دیدگاه

تکرار وارونه تاریخ برای سپاهان و حاج‌صفی

مدافع‌هافبک تیم‌ملی ایران پس از یکسال بار دیگر زردپوش شد تا تاریخ این‌بار به شکل کاملا وارونه برای این بازیکن و سپاهان اتفاق بیافتد.

تکرار وارونه تاریخ برای سپاهان و حاج‌صفی

به گزارش "ورزش‌سه"، احسان حاج‌صفی فصل گذشته و پس از طی سه هفته از مسابقات لیگ‌برتر و در شرایطی که سپاهان با 9 امتیاز به عنوان مدعی اصلی قهرمانی شناخته می‌شد و حاج‌صفی هم ستاره این تیم به شمار می‌رفت، با پیشنهادی از تیم اف سی فرانکفورت در دسته دوم آلمان روبرو شد و در نهایت تصمیم گرفت تا از سپاهان جدا شده و به تیم آلمانی بپیوندد. با جدا شدن حاج‌صفی از سپاهان دوران افول این باشگاه هم شروع شد. جدا شدن ستاره اصلی این تیم و مشکلاتی که کمی بعدتر محرم نویدکیا با مسئولان این تیم پیدا کرد باعث شد تا فرکی جایگاه خود را کم کم متزلزل ببیند و سرانجام از این تیم جدا شد. ورود استیماچ هم نتوانست کمکی برای این تیم باشد و زردپوشان اصفهانی برخلاف همیشه نه در لیگ مدعی شدند و نه حرفی در آسیا برای گفتن داشتند.

تمام این اتفاقات سبب شد تا مدیران باشگاه سپاهان تصمیم به ایجاد تغییرات گسترده در این تیم بگیرند و با ورود عبدا... ویسی به این تیم اکثر بازیکنان باتجربه این تیم کنار گذاشته شدند و بازیکنان جوان و کم نام و نشان‌تر به تیم اضافه شدند. در هفته اول مسابقات لیگ‌برتر سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر نتوانست نتیجه لازم را کسب کند و اولین شکست لیگ را تجربه کرد.

حالا تقریبا یکسال از جدا شدن احسان حاج‌صفی از سپاهان گذشته و تاریخ به شکل کاملا وارونه برای این تیم و حاج‌صفی رخ داد. این بازیکن همانطور که پیش‌بینی می‌شد و قول هم داده بود به فوتبال ایران بازگشت و علیرغم پیشنهاد جدی از سایر تیم‌ها به سپاهان پیوست.

دیدگاه‌ها