کد خبر : 1345338 | 10 مرداد 1395 ساعت 17:39 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

شروع تمرینات پیش فصل 3 ستاره رئال مادرید

تونی کروس، گرت بیل و په په از امروز تمرینات پیش فصل خود را آغاز خواهند کرد.

شروع تمرینات پیش فصل 3 ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو هفته است که تمرینات آماده سازی رئال مادرید برای فصل آتی شروع شده و کهکشانی ها هم اکنون اردویی در ایالات متحده برپا کرده اند. رئال دو بازی دوستانه نیز مقابل پاری سن ژرمن و چلسی برگزار کرده که حاصلش یک شکست مقابل تیم پاریسی و یک برد برابر چلسی بوده است.

 

1130439

 

زیدان در حال حاضر اکثر بازیکنان خود را در اختیار دارد و از امروز نیز کروس، په په و گرت بیل به تمرینات اضافه می شوند هرچند که این سه بازیکن به آمریکا نخواهند رفت بلکه در کمپ والدبباس مادرید، تمرینات خود را شروع می کنند تا کاروان رئال از آمریکا بازگردد. بدین ترتیب در بازی روز 13 مرداد برابر بایرن نیز شاهد حضور این سه بازیکن نخواهیم بود.

 

تونی کروس پس از 29 روز، بیل پس از 32 روز و په په نیز پس از 27 روز استراحت، تمریناتشان را از سر خواهند گرفت. په په از این حیث پس از کوواچیچ(24 روز استراحت)، دومین بازیکنی در رئال است که کمترین میزان استراحت به وی رسیده است.

زیدان امیدوار است بتواند از این سه بازیکن در بازی سوپرکاپ اروپا مقابل سویا(19 مرداد) استفاده کند. تنها غایب رئال رونالدو است که به دلیل مصدومیت، فعلا در دسترس نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها