کد خبر : 1345428 | 10 مرداد 1395 ساعت 21:44 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی: سایپا هنوز زمان می خواهد

حسین فرکی که در دومین دیدار لیگ‌برتر هم نتوانست به پیروزی همراه با سایپا دست یابد اعتقاد دارد که تیمش به زمان بیشتری نیاز دارد.

فرکی: سایپا هنوز زمان می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، فرکی درباره رقابشان مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی خیلی خوبی بود، دو تیم تلاش کردند با توجه به شکست هفته قبل بازی خوبی به نمایش بگذارند و هر دو تیم انگیزه زیادی که داشتند. ما در مقابل تیمی بازی می‌کردیم که 2 بار پیاپی قهرمان جام‌حذفی شده و در آسیا هم تجربه بازی داشته است. ما با تفکر برد وارد زمین شدیم و گل هم زدیم ولی با یک ضربه ایستگاهی از مهدی رجب‌زاده که بارها نشان داده توانایی آن را دارد، بازی به تساوی کشیده شد. به دنبال 3 امتیاز بازی بودیم که نتوانستیم این کار را به انجام برسانیم و با یک امتیاز بازی را ترک کردیم.


او درباره کسب امتیاز در هفته‌های آتی هم گفت: به دنبال اهداف خود هستیم تا قبل از تعطیلی لیگ امتیازات لازم را به دست آوریم.


از حسین فرکی سرمربی سایپا در مورد اینکه برای کسب سهمیه و قهرمانی قولی به باشگاه سایپا داده است یا خیر سوال پرسیده شد که او جواب داد: به هر حال بخش عمده‌ای از تیم‌های لیگ‌برتری به دنبال کسب سهمیه هستند یا در برنامه‌هایشان قهرمانی یا نایب قهرمانی وجود دارد. ما امیدواریم که بتوانیم برای سایپا سهمیه آسیایی را کسب کنیم ولی تیم ما نیاز به زمان دارد و برای ادامه باید روی توانایی خود بیشتر از پیش واقف شویم.

دیدگاه‌ها