کد خبر : 1345812 | 11 مرداد 1395 ساعت 23:38 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی: وقت‌کشی نکردم، آرام بازی کردم

دروازه بان فولادی‌ها معتقد است در بازی این تیم وقت‌کشی نکرده است.

طهماسبی: وقت‌کشی نکردم، آرام بازی کردم

به گزارش "ورزش‌سه"،  از میکسدزون ورزشگاه آزادی، مهرداد طهماسبی درباره بازی گفت: بازی خوبی بود و یک امتیاز حق ما بود. ما تلاش کردیم تا بتوانیم با پیاده کردن تدابیر کادرفنی از بازی تهران امتیاز بگیریم.
وی درباره اتهام هواداران پرسپولیس به او مبنی بر وقت‌کشی فراوان گفت: اصلا وقت‌کشی‌ای در کار نبوده است. من فکر می‌کنم دلیل اینکه هواداران شروع به اعتراض کردند مدل اخطار دادن آقای سیدعلی بود. ایشان با خشونت به من کارت نشان دادند و همین موضوع باعث شد که هواداران تحریک شوند.


طهماسبی درباره ضربه امید عالیشاه و احتمال گل شدن آن گفت: فوتبال مثل والیبال نیست که با ویدئوچک بتوان فهمید که آن توپ گل شده است یا نه. من تلاش کردم تا از ورود توپ به دروازه ممانعت کنم و فکر می‌کنم توپ گل نشده باشد.


دروازه بان فولاد درباره اعتراض کامیابی‌نیا مبنی بر وقت‌کشی وی گفت: من از سال 84 با کمال همبازی هستم و برای او احترام ویژه‌ای قائل هستم اما می‌گویم من وقت‌کشی نکردم فقط یک جاهایی بازی را آرام تر آغاز کردم.
طهماسبی درباره پیشنهاد پرسپولیس به وی در فصل پیش گفت: مساله من با پرسپولیس اصلا مالی نبود، مساله من فقط صدور رضایتنامه از سوی تراکتورسازی بود همین جا هم می‌گویم درود به شرف آقای برانکو از همان ابتدا گفت من را به عنوان دروازه بان دوم می‌خواهد نه مثل بعضی از آقایان که با حرف‌های دو پهلو فوتبال من را نابود کرده‌اند.

دیدگاه‌ها