کد خبر : 1345971 | 12 مرداد 1395 ساعت 15:15 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

تلاش بی وقفه بیل برای رسیدن به سوپرکاپ

هرچند گرت بیل تنها 4 روز پیش از سوپرکاپ اروپا به تمرینات رئال مادرید اضافه خواهد شد اما فوق ستاره ولزی در تعطیلات تابستانی خود نیز از تمرین غافل نشده است.

تلاش بی وقفه بیل برای رسیدن به سوپرکاپ

به گزارش "ورزش سه"، 6 جولای گرت بیل تعطیلات تابستانی خود را آغاز کرد. پس از حضور درخشان با تیم ملی ولز در یورو 2016، زیدان به بیل یک ماه استراحت داد. بیل راهی کشورش شد و به مدت یک هفته آنجا در کنار خانواده خود حضور داشت.

در روزهای ابتدایی، بازی گلف که یکی از تفریحات مورد علاقه بیل محسوب می شود از برنامه های ثابت او بود. سفر به ایبیزا و اجازه یک جزیره به مدت یک هفته، ادامه تعطیلات گرت بیل بود. ستاره ولزی در طول تعطیلات، از رژیم غذایی مخصوص خود پیروی می کرد تا به هنگام بازگشت به تمرینات دچار اضافه وزن نشود.

 

1130965

 

او از هفته گذشته در ماربیای اسپانیا حضور دارد و تقریبا می توان گفت تمرینات اختصاصی خود را نیز شروع کرده است. با حضور در سالن بدنسازی اختصاصی و استفاده از دوچرخه کوهستان، بیل سعی داشته تا بدن خود را سرحال و آماده نگاه دارد. بیل بی وقفه در تلاش است تا پس از بازگشت به تمرینات، زیدان را برای اینکه او را در ترکیب رئال برابر سویا قرار دهد متقاعد کند.

او از 15 مرداد به تمرینات رئال اضافه خواهد شد و به نظر می رسد با تمرینات اختصاصی ای که داشته، قادر خواهد بود در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا که 19 مرداد در تروندهایم نروژ برگزار خواهد شد برای رئال به میدان برود.

 

1130963

 

پس از این بازی، او 10 روز سخت و فشرده را زیر نظر پینتوس، بدنساز این فصل رئال پشت سر خواهد گذاشت. 5000 هزار متر دوندگی در انتظار گرت بیل است؛ همان متدی که پینتوس روی دیگر بازیکنان رئال در اردوی کانادا و آمریکا پیاده کرده است. بیل بدین طریق خود را مهیای شروع لالیگا و بازی در زمین سوسیداد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها