کد خبر : 1345981 | 12 مرداد 1395 ساعت 15:38 | 108.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتهام به سرمربی رئال مادرید

زیدان برای پسرانش پارتی بازی می کند؟

نشریه معتبر "Frankfurter Allgemeine Zeitung" به حضور دو فرزند زین الدین زیدان در اردوی پیش فصل رئال مادرید در کانادا و آمریکا واکنش تندی نشان داده است.

زیدان برای پسرانش پارتی بازی می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال بیش از یک هفته است که اردوی آماده سازی خود برای فصل آتی را در کانادا و آمریکا برپا کرده و دو بازی دوستانه برابر PSG و چلسی نیز انجام داده است. رئالی ها فردا نیز برابر بایرن صف آرایی خواهند کرد.

 

 

 

1130972

 

نکته جالب اما حضور انزو و لوکا، دو فرزند زیدان، سرمربی رئال در این اردو است که هر دو برای تیم های پایه ای رئال بازی می کنند. هر دو نیز در پرونده جذب غیر قانونی بازیکنان زیر 18 سال رئال مادرید از جمله موارد اتهامی فیفا به کهکشانی ها هستند.

 

Frankfurter Allgemeine Zeitung در همین رابطه امروز با تیتر "پارتی بازی زیدان"، به حضور دو فرزند وی در اردوی رئال واکنش نشان داده است. این نشریه علت حضور انزو و لوکا در اردوی پیش فصل رئال را نام و شهرت پدرشان عنوان کرده و اینکه هر مربی دیگری غیر از زیدان، این دو بازیکن را به اردوی آمریکا و کانادا نمی برد.

 

در گزارش این نشریه قید شده است که انزو، پسر بزرگ زیدان با نام خانوادگی مادرش (فرناندز) برای تیم دوم رئال بازی می کند و هرگز کیفیتی همچون پدر مشهورش ندارد. انزو برابر پاری سن ژرمن، اولین بازی رسمی خود برای تیم اول رئال را انجام داد.

 

دیدگاه‌ها