کد خبر : 1346147 | 13 مرداد 1395 ساعت 11:01 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراض نرم طرفداران ماشین‌سازی به ترکی!

در کارشناسی داوری دربی تبریز مشخص شد که محسن ترکی می توانست یک ضربه پنالتی به سود تیم ماشین سازی اعلام کند. هم چنین کارت قرمزی که به بازیکن این تیم داده شد کمی سخت گیرانه بود.

اعتراض نرم طرفداران ماشین‌سازی به ترکی!

به گزارش "ورزش سه"، البته اشتباهات داوری به همین جا ختم نشد و در جریان بازی دو صحنه منجر به ایجاد موقعیت خطرناک آفساید اعلام شد که در یکی از صحنه ها اشتباه به قدری واضح بود که فنایی کارشناس داوری از آن به عنوان اشتباه وحشتناک یاد کرد!


طرفداران بی شمار و البته متعصب تیم ماشین سازی که خیلی زود متوجه اشتباهات محسن ترکی شدند در تمرین روز بعد از بازی با حضور بر سر تمرین و آوردن بنر و هم چنین سر دادن شعار به قضاوت محسن ترکی معترض شدند و از باشگاه خواستند با شکایت به فدراسیون فوتبال به قضاوت محسن ترکی معترض شوند و تا برخورد قانونی با داور از مواضع خود کوتاه نیایند.


مدیران باشگاه که بر سر تمرین حاضر بودند سعی در آرام کردن طرفداران داشتند. آنها بر این عقیده بودند قطعا اشتباهات داوری در این بازی سهوی بوده و البته از مجرای قانونی سعی در احقاق حق باشگاه خواهند داشت. به باور مدیران باشگاه ماشین سازی موضع گیری خصمانه علیه محسن ترکی می تواند تبعات بدتری برای باشگاه داشته باشد چرا که در آینده ممکن است باز هم محسن ترکی قضاوت بازی های ماشین سازی را برعهده بگیرد.


محسن ترکی که فصل گذشته عنوان بهترین داور را به خود اختصاص داد و به این خاطر سوت طلا گرفت قضاوت خوبی در دربی تبریز نداشت و به نوعی می توان گفت اعتراض طرفداران ماشین سازی به حق بوده و این کمترین واکنشی بود که آنها می توانستند انجام بدهند.

دیدگاه‌ها