کد خبر : 1346237 | 13 مرداد 1395 ساعت 14:31 | 52.6K بازدید | 3 دیدگاه

برانکو به بازیکنان اوکراینی خیلی اعتقاد دارد!

زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می‌گیریم

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب سیاست‌های باشگاه حرکت خواهیم کرد.

زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدرضا زادمهر  در خصوص جلسه برگزار شده امروز در باشگاه پرسپولیس که با حضور برانکو و جعفر کاشانی انجام شد، گفت: امروز یک جلسه کلی در باشگاه را برگزار کردیم و راجع به موارد مختلفی به صحبت مشغول شدیم. یکی از بحث‌های مهم امروز بحث جذب دروازه‌بان بود و همچنین درباره موارد مختلفی بحث و بررسی صورت گرفت.

 

وی درباره جذب دروازه‌بان هم اظهار داشت: رزومه چند دروازه‌بان در دست بررسی است و سعی می‌کنیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم. البته دروازه‌بان اوکراینی مشغول تمرین است و او هم یکی از گزینه‌های پیوستن به پرسپولیس خواهد بود. 

 

زادمهر تصریح کرد: ما معمولا در باشگاه جلسات متعددی داریم و باید بگویم جلسه امروز جلسه کمیته فنی یا جلسه رسمی هیأت مدیره نبود. بلکه ما معمولا از این دست جلسات زیاد برگزار می‌کنیم. 

 

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که تکلیف رامین رضائیان با پرسپولیس به کجا خواهد رسید، اظهار داشت: موضوع رامین رضائیان مسئله‌ای است که روی آن مشغول بحث و بررسی هستیم. به هر حال در چارچوب سیاست های باشگاه باید یک تصمیم درست گرفته شود. ما در باشگاه کمیته فنی و اتاق فکر داریم و در خصوص این موارد همه چیز را بررسی خواهیم کرد. البته به دنبال این هستیم تا یک تصمیم درست در باره آن بگیریم. 

 

زادمهر در مورد 2 بازیکن اوکراینی پرسپولیس و انتقادهایی که به نحوه بازی آنها وارد شده است، افزود: ما که با برانکو صحبت کردیم فهمیدیم که او خیلی به این دو بازیکن اعتقاد دارد!

 

دیدگاه‌ها