کد خبر : 1346436 | 14 مرداد 1395 ساعت 10:06 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

خسوس: از استقلال خوزستان شکایت می‌کنم

گسترش فولاد تبریز برای فصل جدید لیگ برتر چند مهره سرشناس را از دیگر تیم‌های لیگ برتری به خدمت گرفت ولی این تیم بر خلاف پیش‌بینی‌ها لیگ را بد شروع کرده و در دو بازی فقط 2 امتیاز گرفته است.

خسوس: از استقلال خوزستان شکایت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، نکته مهم اما کلین‌شیت‌های فرناندو دِخسوس در این دو بازی بوده و به نظر می رسد او می‌خواهد دوباره رکورد فصل قبل را تکرار کند.با خسوس در مورد شرایط گسترش فولاد حرف زدیم و او معتقد است که گسترش فولاد مشکل فنی دارد.گلر گسترش‌فولاد به سوالات همشهری پاسخ می‌دهد.

 

چرا گسترش فولاد در دو بازی ابتدایی نتوانست خوب امتیاز بگیرد؟


تیم ما هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و مطمئنا در هفته‌های آینده شرایط تیم بهتر خواهد شد.به هر حال برخی تیم‌ها در لیگ امسال دچار تغییر شدند و زمان نیاز داریم تا به هماهنگی کامل برسیم.

 

فکر نمی‌کنی که گسترش فولاد مشکل فنی و تاکتیکی دارد؟


خیر، ما هیچ مشکل فنی نداریم و تیم روان بازی می کند.در این دو بازی هم فرصت های خوبی برای گل زدن داشتیم که متاسفانه بدشانسی هم آوردیم. این مشکل هم حل خواهد شد و در بازی‌های آینده می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

 

در دو بازی کلین شیت کردی.چقدر برایت مهم است که باز هم رکورد بزنی و حتی بهتر از فصل قبل باشی؟


برای من مهم نتیجه گرفتن تیمم است نه کلین شیت. حاضرم در هر بازی ٥ گل بخورم ولی ٦ گل بزنیم و برنده شویم.در نهایت این گرفتن 3 امتیاز است که بسیار اهمیت دارد.

 

امسال گسترش فولاد می تواند قهرمان شود یا فقط به فکر میانه های جدول هستید؟


خیلی امیدوار هستم که این تیم حداقل سهمیه آسیا رو کسب کند و همه ما نهایت تلاشمان را می کنیم تا به این هدف مهم برسیم.

 

در مورد مبلغ قراردادت خیلی سر و صدا ایجاد شد.آیا کسی باور می کند که تو 600 میلیون گرفته باشی؟


هر وقت من حقوق دریافتی شما رو پرسیدم شما هم می‌توانید در مورد حقوق من صحبت کنید.تا حالا ندیده بودم قرارداد بازیکن رسانه ای شود.متاسفانه با رسانه‌ای کردن قراردادها به ما احترام نگذاشتند.این کار  فقط در فوتبال ایران اتفاق می افتد.

 

به نظر تو امسال کدام تیم مدعی قهرمانی است؟


تا هفته هفتم مشخص نمی شود که کدام تیم مدعی قهرمانی است.بعد از هفته هفته تا حدودی چهره مدعیان مشخص خواهد شد ولی پیش بینی اینکه کدام تیم قهرمان شود واقعا غیر ممکن است.

 

در مورد عملکرد جانشین خودت در استقلال خوزستان چه صحبتی داری، آیا رافائل روبالو رو می شناسی؟


در مورد گلر برزیلی صحبتی ندارم ولی از برخورد زشت و زننده مدیران استقلال خوزستان بسیار عصبانی هستم!

 

چرا؟


 من یک سال برای این زحمت کشیدم ولی آنها حق خانواده من را ندادند،آنها حتی جواب تماس های من رو نمی دهند که حقم را بدهند.آنها فقط یک ماه فرصت دارند تا حق و حقوق مرا بدهند در غیر این صورت وکیل من در برزیل از استقلال خوزستان شکایت خواهد کرد تا از طریق فیفا حق خودم و خانواده ام را بگیرم. برای آنها متاسفم که فراموش  هستند و معتقدم بهترین تصمیم را گرفتم که از این تیم بیرون آمدم.

 

مثل اینکه خیلی ناراحتی؟


نباید ناراحت باشم؟آنها نه تنها حق من بلکه پول هیچ کس رو ندادند ، احتمالا مدیران استقلال فکر می کنند خودشان بازی کردند و این تیم را قهرمان کردند.

دیدگاه‌ها