کد خبر : 1346731 | 15 مرداد 1395 ساعت 18:09 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

بلد نیستم که در کنار زمین نقش بازی کنم؛

ویسی: ما برای برد به میدان می‌رویم

قهرمان دوره چهاردهم و پانزدهم لیگ در هفته سوم لیگ شانزدهم به مصاف هم می‌روند تا عبدا.. ویسی خیلی زود در مقابل دوستان خود در خوزستان قرار گیرد.

ویسی: ما برای برد به میدان می‌رویم

به گزارش ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برترگقت:


استقلال خوزستان را به خوبی می شناسم


فردا با یک تیم بسیار گردن کلفت و با انگیزه بازی داریم.نقاط ضعف و قوت استقلال خوزستان را به خوبی می‌شناسم و همین شناخت باعث می‌شود دیدار فردا سخت‌تر شود. آنها از عنوان قهرمانی دفاع می‌کنند ولی ما برای بردن به این مسابقه می‌رویم. در کل شرایط به گونه‌ای است که هر 2 تیم سه امتیاز این بازی را می‌خواهند و این سه امتیاز خانگی برای ما بسیار مهم است.خوشبختانه همه مصدومان ما به این بازی می‌رسند و اگر از نظر تاکتیکی صلاح باشد از آنها استفاده می‌کنیم.


احتمال بالای حضور حاج صفی در بازی فردا


حاج‌صفی روحیه بسیار خوبی دارد. حضور او در سپاهان باعث خوشحالی هواداران شده و او از لحاظ بدنی بسیار آماده است و امیدوارم در بازی فردا نهایت استفاده را از این بازیکن ببریم.

 

بلد نیستم ادا در بیاورم

 

فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است و من هم حرفه‌ای فکر می‌کنم و بلد نیستم ادا در بیاورم. پارسال تیم من در خوزستان بود ولی امسال سپاهان تیم من است و نمی‌دانم شادی من چگونه خواهد بود. امسال به سپاهان تعهد داده‌ام و برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد.

 

نوروزی می توانست به ما کمک کند


نوروزی بازیکن بسیار خوبی بود و می‌توانست به ما بسیار کمک کند و اینها مسائل قانونی است و کسی نمی‌دانست که این بازیکن باید به سربازی برود. حتی خود دنیل هم از این موضوع اطلاعی نداشت. او الان مشغول مداوای خودش است تا وضعیت جسمانی او بهتر شود.

 

پیش بینی از اکنون بسیار زود است


از الان معلوم نیست که چه تیمی می‌تواند قهرمان شود و یا سهمیه آسیایی بگیرد. ولی اینکه من فصل گذشته با استقلال خوزستان قهرمان شدم دلیل نمی‌شود که امسال هم بتوانم قهرمان شود.


در بازی اول موقعیت درست نکردیم


ما در بازی اول موقعیت درست نکردیم ولی در بازی دوم موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما باید تلاش کنیم نقطه ضعف‌های خود را برطرف کنیم. ما مهاجمان خوبی داریم که امیدواریم روحیه خوبی به دست بیاورند و بتوانند خوب بازی کنند.

 

حاج صفی پنالتی زن اول سپاهان


هر بازیکنی از نظر روحی و روانی خوب باشد پنالتی را می‌زند ولی نفرات اول ما احسان حاج‌صفی و پدرو هنریکه هستند.

 

عقیلی باید به باشگاه بیاید تا مشکلش حل شود


نمی‌دانم شرایط او چطور است و بحث جا داشتن برای این بازیکن نیست. هادی باید به باشگاه بیاید تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و اگر مبلغ قراردادش زیاد باشد بهتر است که بازیکنان جوان را با مبلغ پایین‌تر به سپاهان اضافه کنیم. در هر صورت هادی باید به باشگاه بیاید و تا نیاید و مشکلات حل نشود نمی‌توانم اظهارنظری در این مورد داشته باشم.هادی نسبت به سپاهان تعصب زیادی دارد و سال‌های سال برای این تیم زحمت کشیده است. ما به او احترام می‌گذاریم و امیدوارم مشکلات او حل شود.


آرزوی موفقیت برای المپیکی ها


المپیک بهترین رقابت ورزشی دنیاست و امیدوارم ورزشکاران ما با موفقیتشان باعث شادی مردم ایران شوند.

دیدگاه‌ها