کد خبر : 1347180 | 16 مرداد 1395 ساعت 21:21 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

مبعلی، ستاره برد بزرگ نفت

نفت 3 - پدیده 0؛ عقده گشایی به سبک شهریار

تیم نفت تهران با پیروزی پرگل مقابل پدیده تلافی دو نتیجه نه چندان دلخواه را در دو بازی قبلی را در آورد.

نفت 3 - پدیده 0؛ عقده گشایی به سبک شهریار

به گزارش "ورزش‌سه"، 3 گل نفت توسط ایمان مبعلی(دقایق 5 و 22) و محمد قاضی (دقیقه 66 ) به ثمر رسید تا شاگردان علی دایی یک طرفه ترین پیروزی این فصل لیگ را به دست بیاورند و چهار امتیازی بشوند.

 


هفته سوم لیگ شانزدهم، ساعت 20:30 ورزشگاه تختی تهران  تماشاگر: 207 نفر
داور: یاسر همرنگ             کمک ها: سجاد طوری، جلیل شعرانی

 


نفت تهران:

 

میلادفراهانی، وحید حمدی‌نژاد، احمد آل نعمه، ایگور پراهیچ، میلاد فخرالدینی، علیرضا عزتی(مجتبی حقدوست 88)، اکبرصادقی، آرش رضاوند (عیسی آل کثیر  74)، ایمان مبعلی(محمد دانشگر 81)، محمدقاضی و ارسلان مطهری
سرمربی: علی دایی 

 


پدیده:

 

شهاب گردان، آرازدات هارویان، محمدحسین مرادمند، کریم احمدی، حسن جعفری (مرتضی منصوری 63)، رضا ناصحی، محمدرضا خرسندنیا، مهرداد کفشگری(دیارا آسایوبا 46)، محسن یوسفی، معین عباسیان و بونس شاکری(علی مردانی 69)
سرمربی: رضا مهاجری

 

 

اخطار

 


ایمان مبعلی (55) از نفت تهران

 

 

شرح گل ها

 

 

(یک- صفر نفت): در دقیقه 5 ارسال وحید حمدی نژاد از جناح چپ برای ایمان مبعلی با شوت سرضرب او همراه شد تا او به زیبایی دروازه شهاب گردان را باز کند.

 

(دو بر صفر نفت): در دقیقه 22  ایمان مبعلی در تکمیل بازی خوبش از فاصله 25 متری با شوتی دیدنی دروازه پدیده را گشود.

 

(سه- صفر نفت) در دقیقه 66 ارسال ایمان مبعلی از روی نقطه کرنر روی سر محمد قاضی نشست و او با ضربه دقیق اولین گل خود در فصل شانزدهم لیگ برتر را به ثمر رساند.

 

 

شرح بازی

 


نفت تهران بازی را توفانی آغاز و در همان دقایق ابتدایی از دومین حمله خود استفاده کرد. نفتی ها که کاملا سوار بر بازی بودند، توسط ایمان مبعلی به گل رسیدند و با روحیه ای بالا بازی را ادامه دادند. نبوغ بالای مبعلی نفت سراپا حمله را به گل دوم رساند. نفتی که در 30 دقیقه ابتدایی تیم برتر میدان بود، در ادامه کمی عقب نشست و در به فکر حفظ گل های زده اش افتاد. همین مساله توپ و میدان را در اختیار پدیده قرار داد اما حملات این تیم هدفدار نبود و در نهایت موقعیت خاصی روی دروازه میلاد فراهانی ایجاد نشد. در 15 دقیقه پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت دو تیم با برد نفت به رختکن رفتند.

در 45 دقیقه دوم، تیم پدیده که نمی خواست بازی را واگذار کند، تغییراتی را در سیستم بازی اش ایجاد کرد اما حملات این تیم راهی به دروازه نفت پیدا نمی کرد. نفت هم که بیشتر دل به ضدحملات بسته بود، در خط دفاع عملکرد فوق العاده ای داشت. نفتی ها روی یکی از ضدحملات خود موفق شدند به گل سوم برسند. در ادامه پدیده که خودش را بازنده تصور می کرد، اقدام خاصی برای رسیدن به گل انجام نداد و نفت هم که 3 امتیاز را در مشت داشت، بیشتر در صدد حفظ نتیجه و مالکیت توپ بود. در نهایت نفت تهران با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید تا چهارامتیازی شود و در جدول رده بندی صعود قابل توجهی داشته باشد.

 

 

بهترین بازیکن:

 


ایمان مبعلی با درخشش در بازی سوم تیم نفت توانست نقشی غیر قابل انکار در پیروزی اول شاگردان دایی داشته باشد. مبعلی در این مسابقه دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل دادو عملکردی فوق العاده در میانه میدان تیم نفت تهران داشت.

 

 

اتفاق ویژه:

 


مهرداد کفشگری که توسط علی دایی در راه آهن به فوتبال ایران معرفی شد و در زمان حضور شهریار در پرسپولیس هم یکی از بازیکنان اصلی این تیم بود، این فصل در ترکیب پدیده قرار دارد. کفشگری اول فصل تلاش زیادی که بتواند به نفت تهران بپیوندد و بار دیگر شاگرد دایی شود اما مسئولان پدیده چنین اجازه ای به او ندادند. کفشگری که قبل از بازی امروز از علی دایی رخصت گرفت، در طول نیمه نخست نمایش ضعیفی داشت؛ تا جایی که رضا مهاجری در بین دو نیمه او را از ترکیب پدیده خارج کرد.

 

 

دقایق حساس

 

 

دقیقه 9: ضربه ایستگاهی معین عباسیان را میلاد فراهانی به زیبایی در اختیار گرفت.

دقیقه 31: ارسال ایمان مبعلی با خروج اشتباه شهاب گردان روی سر محمد قاضی فرود آمد اما ضربه سر او را ناصحی از روی خط دروازه پدیده برگشت داد.

دقیقه 61: محمد قاضی با ضربه سر دروازه پدیده را تهدید کرد اما گردان با عکس العملی خوب توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 64: ضربه از راه دور دیارا بازیکن خارجی پدیده را میلاد فراهانی راهی کرنر کرد.

دقیقه 83: معین عباسیان از روی ضربه ایستگاهی شوت خوبی را به سمت دروازه نفت زد اما میلاد فراهانی توپ را به زیبایی دفع کرد.

 

 

در حاشیه

 


*عباس بوعذار هافبک تیم نفت تهران و میلاد کمندانی، هافبک پدیده در لیست 18 نفره تیم هایشان حضور ندارند و از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کنند.

*احمد آل نعمه از نفت تهران قبل از شروع بازی به سمت نیمکت پدیده رفت و با مربیان فصل گذشته اش خوش و بش کرد.

*از تیم پدیده رضا ناصحی و محسن یوسفی به سمت علی دایی رفتند و از او رخصت گرفتند.

*بازی دو تیم نفت و پدیده با چند دقیقه تاخیر آغاز شد.

*علی دایی و رضا مهاجری در دقایق مختلف بازی به تصمیمات داور بازی اعتراض های شدیدی انجام دادند.
*موسی سلامت، جانباز پرسپولیسی که رابطه نزدیکی با علی دایی دارد در ورزشگاه تختی حضور پیدا کرد.
* محمود خوراکچی سرمربی فوتسال این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.
* هواداران اندک تیم نفت تهران بعد از دو گلی که ایمان مبعلی به ثمر رساند، او را با شعار «مبعلی مهندس» تشویق کردند.
* مبعلی بعد از گل دوم خود در آغوش علی دایی قرار گرفت.
* دن گاسپار مربی تیم ملی فوتبال این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.
*موسی سلامت در بین دو نیمه نزد علی دایی رفت و با او خوش و بش کرد.
*حسین شهریاری سرپرست باشگاه نفت از روی سکوها نظاره گر بازی دو تیم بود.

دیدگاه‌ها