کد خبر : 1347195 | 16 مرداد 1395 ساعت 20:57 | 122.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای سرپرست گسترش؛

قوانین را بر اساس نام پرسپولیس تغییر دادند!

حسن آذرنیا، سرپرست باتجربه گسترش فولاد در دقایق ابتدایی بازی برابر پرسپولیس از زمین اخراج شد تا در پایان این دیدار گلایه های تندی را متوجه داور این دیدار کند.

قوانین را بر اساس نام پرسپولیس تغییر دادند!

به گزارش "ورزش سه"، حسن آذرنیا، سرپرست گسترش فولاد تبریز درباره دیدار برابر پرسپولیس و حواشی مربوط به آن گفت: اگر می خواهید فوتبال درست شود باید قوانین را درست اجرا کنیم. قوانین نباید به اسم تیم ها و مربی ها تغییر کند. شیمبا کار بدی کرد اما قبل از شیمبا باید  کامیابی نیا کارت می گرفت. تمرکز تیم ما را بهم زدند پرسپولیس بهتر بازی کرد و مستحق برد بود منتهی من می گویم قوانین داوری باید رعایت شود و تمرکز تیم ها را بهم نزنند. در صحنه ای که داریوش شجاعیان توپ را لو داد پریرا داشت می رفت و توپ را نمی دید و کامیابی نیا خطا کرد. داورها به جای اجرای عدالت خطای شیمبا را گرفتند. من نمی گویم ما به داوری باختیم چون آنها بهتر از ما بودند.


سرپرست گسترش درباره این شکست گفت: مسایل فنی را کمالوند باید جواب دهد. من فقط درباره مسایل مدیریتی صحبت می کنم. اگر تیم ما تمرکزش بهم ریخت برای دقایقی کمک داور عامل این موضوع بود. من امروز حرف بدی نزدم اما شاید نباید صحبت می کردم. برخی داورها قوانین را با توجه به اسامی افراد تغییر می دهند اگر کسی دیگری باشد شاید داد بزند این برخورد با او صورت نگیرد.


آذرنیا در مورد میزبانی گسترش فولاد در بنیان دیزل و شرایط آن گفت: من بعد از اخراج از تلویزیون رختکن بازی را تماشا کردم و نمی توانم درباره جو مسابقه نظر بدهم. اگر به بازیکن آنها اخطار می دادند عدالت اجرا شده بود. ما درخواست دادیم که بازی با نیم ساعت تاخیر برگزار شود اما موافقت نکردند. گفتند چون نورافکن ها نصب نشده مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

دیدگاه‌ها