کد خبر : 1347278 | 17 مرداد 1395 ساعت 00:38 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

خودداری کلوپ از گفتگو با خبرنگار سان

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در حمایت از کمپین هواداران تیمش برای بایکوت نشریه سان، از گفتگو با خبرنگار این نشریه خودداری کرد.

خودداری کلوپ از گفتگو با خبرنگار سان

 به گزارش "ورزش سه"، بعد از فاجعه هیلزبورو در سال 1989، سان انگشت اتهام را به سمت هواداران لیورپول گرفت و با تیتر "واقعیت"، هواداران این باشگاه ها رامسئول این اتفاق دانست اما بعد از اینکه مشخص شد هواداران لیورپول در این حادثه مقصر اصلی نبودند، هواداران این تیم کمپین "نشریه سان را خرید" را به راه انداختند تا به نوعی پاسخ این اتهام را بدهند.


 هر چند این نشریه بعدا عذرخواهی کرد اما همچنان لیورپولی ها رابطه خوبی با سان ندارند و به همین دلیل بعد از پیروزی 4-0مقابل بارسلونا، کلوپ حاضر نشد به سوالات خبرنگار این نشریه پاسخ بدهد.

 

 

1132229

 

 با این وجود او در گفتگو با دیگر خبرنگاران گفت:" من از این بازی بسیار راضی هستم. هم از نتیجه و هم از دقایق بسیاری از بازی.  هروقت صاحب توپ شدیم، خوب بازی کردیم وهمینطور در هنگام دفاع. پاسکاری های ما بعد از مالکیت توپ هم خوب بود و فوتبال بسیار خوبی ارائه کردیم. بین خطوط و در فضاهای کوچک عملکرد خوبی داشتیم.


همه چیز خوب بود. حضور 90 هزار تماشاگر در یک دیدار دوستانه که  از این بازی لذت بردند، عالی بود. می توانم بگویم 98درصد آنچه در دیدار امروز اتفاق افتاد بسیار خوب بود."

دیدگاه‌ها