کد خبر : 1347399 | 17 مرداد 1395 ساعت 13:41 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم نتیجه هفته سوم را تکرار کنیم

شیری: مهم نیست چه کسی بازوبند را می‌بندد

نارنجی پوشان در بازی هفته سوم توانستند با دو گل از سد مشهدی ها بگذرند، حامد شیری یکی دو از گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند.

شیری: مهم نیست چه کسی بازوبند را می‌بندد

به گزارش "ورزش سه"، شیری در خصوص رقابت با سیاه‌جامگان گفت: سیاه‌جامگان تیم خوبی را در این فصل جمع کرده است و هر 2 بازی‌اش هم داخل خانه بود و توانست امتیازات خوبی جمع کند، ما هم شناخت نسبی‌ای نسبت به این تیم داشتیم و می‌دانستیم که آنها از شرایط میزبانی در این بازی استفاده خواهند کرد ولی تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه به کار بردیم در نیمه اول یک گل زدیم و در ادامه هم توانستیم بازی را کنترل کنیم و در نیمه دوم یک گل دیگر  به ثمر برسانیم و در نهایت با 2 گل پیروز میدان شدیم.


او درباره گل نشدن‌ موقعیت‌های حسن‌زاده‌ اینطور توضیح می‌دهد: مسعود حسن‌زاده‌ بازیکن خوبی است، اینکه او موقعیت‌های زیادی داشت اما گاهی وقت‌ها در فوتبال بی‌دقت می‌شوی و نمی‌توانی توپ‌های را به گل تبدیل کنی و ضربات به بیرون می‌رود. البته شانس هم در این موضوع دخیل هست ولی مسعود بازیکن خوبی است و در ادامه می‌تواند خیلی به سایپا کمک کند.


وقتی از او درباره اینکه آیا امسال هم همانند سال گذشته میانگین سنی بالای دارند می‌پرسیم پاسخ می‌دهد: مجید ایوبی، میلاد میداوودی، جواد نکونام و آندرانیک تیموریان از تیم جدا شدند و مابقی بازیکنانمان حضور دارند. اگر شما ترکیب سایپا در این 3 بازی که گذشت، بررسی کنید، به این نتیجه می‌رسید که میانگین سنی‌مان بیشتر از 26، 27 سال نبوده. مسن‌ترین بازیکن‌مان که در زمین بازی می‌کند غلامرضا رضایی است که 32 سال دارند، من و روزبه هم 30 سالمان است و بقیه بازیکنانمان مثل مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، سیامک کوروشی، امید خالدی و ... زیر 30 سال هستند.


شیری درباره اینکه چرا او بازوبند را بر بازو نبسته با وجود اینکه همزمان با شاه‌علیدوست به سایپا آمده است نیز گفت: من و روزبه هر دو در یک زمان به سایپا آمدیم ولی اینکه چرا او بازوبند کاپیتانی را می‌بندد به دلیل آنکه او در تیم‌های پایه سایپا حضور داشته و با برگشت همزمانش با من سابقه حضورش در پایه هم مورد حساب واقع شده و علاوه بر آن قدمت حضورش در این تیم بیشتر است به همین دلیل بازوبند را او می‌بندد. البته خیلی مهم نیست که چه کسی بازوبند را بر بازو می‌بندد مهم این است که همه ما در داخل زمین بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.


او در خصوص رقابت هفته آینده‌شان با پدیده هم گفت: هفته آینده هم مقابل یک تیم دیگر مشهدی بازی داریم البته این‌بار بازی در تهران است، پدیده هم بازیکنان خوب و مستعدی دارد. آنها مقابل نفت بازنده میدان بودند و قطعا برای کسب نتیجه و جبران بازی هفته قبلشان مقابل ما ظاهر می‌شوند ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه‌ای که این هفته کسب کردیم را بار دیگر تکرار کنیم و به عنوان تیمی که می‌خواهد در بالای جدول باشد فصل را ادامه دهیم.


بازیکن تیم سایپا وقفه در لیگ را به نفع لیگ نمی‌داند: متاسفانه در این سال‌ها، تا تیم‌ها روند خوبشان را طی می‌کنند و به شرایط بازی می‌رسند ناگهانی وقفه چند روزه در لیگ باعث می شود که از آن هماهنگی تیمی دور شویم. با شروع مجدد بازی‌ها انگار دوباره لیگ را از نو شروع کردیم و کیفیت بازی‌ها به نسبت قبل پایین می‌آید.

دیدگاه‌ها