کد خبر : 1347406 | 17 مرداد 1395 ساعت 13:51 | 232.9K بازدید | 0 دیدگاه

رامین بازیکن خوبی است اما جا برایش ندارم

برانکو: بحث درباره رضاییان را تمام کنید

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم بار دیگر اعلام کرد نیازی به مدافع ملی‌پوش سابق خود ندارد.

برانکو: بحث درباره رضاییان را تمام کنید

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رضاییان به شدت به دنبال راهی برای بازگشت به پرسپولیس است، برانکو ایوانکوویچ به نظر می رسد نمی خواهد تصمیمی غیر حرفه ای در این مقطع اتخاذ کند و اعلام کرد نیازی به این مدافع ندارد.


برانکو ایوانکوویچ در مورد شرایط بازگشت رامین رضاییان به این تیم که جلساتی نیز با مسوولان باشگاه داشته، گفت: من علاقه او را درک می‌کنم اما شما بگویید که جای چه کسی او را بگیرم. چه کسی را از لیست بیرون کنم؟ ماهینی را؟! خیلی راحت است که بگویم بازیکن می‌خواهد به تیم اضافه شود. اما باید ببینیم جای چه کسی می‌تواند بیاید.


سرمربی پرسپولیس در واکنش به ادعایی در مورد اینکه در صورت حضور رضاییان در تیم دیگر و درخشش او، هواداران از این مساله ناراحت خواهند شد گفت: من بهترین ها را برای رضاییان می‌خواهم او بازیکن ملی پوش است. من از بازیکنان جدید راضی هستم و شما بگویید که چه کاری باید انجام دهم؟ نمی‌توانیم بازیکن زیر 19 سال را از لیست بیرون ببریم و بازیکن 23 سال جذب کنیم.


برانکو در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال فسخ قرارداد با گولچ نیز وجود خواهد داشت گفت: فکر می‌کنید به همین سادگی است؟! او با باشگاه قرارداد دارد و باشگاه هم نسبت به او وظایفی دارد به این راحتی نمی‌توانیم او را کنار بگذاریم.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان صحبت هایش درباره رضاییان در حالی که کلافه به نظر می‌رسید نظر نهایی اش را در واکنش به سوالی درباره اینکه گفته میشود در صورت پرداخت مبلغ رضایتنامه گولچ، رضاییان می تواند جانشین او شود گفت: بحث رضائیان را تمام کنید دیگر در مورد او صحبت نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها