کد خبر : 1347503 | 17 مرداد 1395 ساعت 17:26 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 3-2 وستهام

پیروزی دشوار یوونتوس مقابل وستهام

یوونتوس لحظاتی پیش در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 3-2 بر وستهام غلبه کند. در این بازی، ایگواین برای اولین بار پیراهن یووه را به تن کرد ولی موفق به گلزنی نشد.

پیروزی دشوار یوونتوس مقابل وستهام

به گزارش "ورزش سه"، وستهام مقابل قهرمان 5 دوره اخیر سری آ و فینالیست سال 2015 لیگ قهرمانان مغلوب شد اما نشان داد که امسال هم در لیگ برتر انگلیس حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

یوونتوس در سه دقیقه طوفانی بین 18 تا 21 توانست توسط دیبالا و مانژوکیچ به دو گل سریع دست یابد. سانتر دنی آلوس روی سر مانژوکیچ فرود آمد و او نیز درون محوطه جریمه وستهام، توپ را به دیبالا رساند تا ضربه دقیق ستاره آرژانتینی، حساب کار را 1-0 به سود یووه کند. دقیقه 21 نوبت به دیبالا رسید تا مانژوکیچ را در موقعیت تک به تک با دروازه بان وستهام قرار دهد تا حساب کار 2-0 شود.

 

1132429

 

دقیقه 34 وستهام توسط کارول فاصله را به یک گل کاهش داد. ضربه سر او را ابتدا بوفون دفع کرد اما توپ پس از برخورد با تیر دوباره به کارول رسید تا او حساب کار را 2-1 کند.

از نیمه دوم 9 دقیقه گذشته بود که کارول موفق شد کار را به تساوی بکشاند. یک سانتر دقیق از راست و ضربه سر تماشایی  کارول، جساب کار را 2-2 کرد تا برتری موقتا از کف یوونتوس برود. این پایان کار نبود چرا که دقیقه 86، سیمونه زازا موفق شد با گل خود یک بار دیگر بانوی پیر را پیش بیندازد؛ نتیجه ای که تا پایان نیز باقی ماند و یووه موفق شد این بازی دوستانه را با برتری 3-2 به اتمام برساند.

دیدگاه‌ها