کد خبر : 1347624 | 18 مرداد 1395 ساعت 01:35 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

بصیرت: صنعت نفت هیچ‌وقت دنبال ضدفوتبال نیست

مردم خوب آبادان باید از بازی لذت ببرند

مربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد، حریف این تیم در هفته چهارم لیگ برتر به هیچ عنوان دنبال ضدفوتبال نیست.

 مردم خوب آبادان باید از بازی لذت ببرند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم مجید بصیرت در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان در آستانه هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر شرایط‌مان خوب است. ما پس از پیروزی در تهران مقابل تیم نفت که تیم بزرگی بود، توانستیم با روحیه‌ای خوب مقابل استقلال خوزستان هم به پیروزی برسیم. هرچند استقلالی‌های خوزستان هم پس از شکست دادن استقلال تهران روحیه خوبی داشتند، اما ما مصمم بودیم که سه امتیاز این بازی را بگیریم، به این دلیل که در هفته اول و در خانه مقابل پدیده شکست خورده بودیم و می‌خواستیم این شکست را برای هواداران‌مان جبران کنیم.

 

وی افزود: این هفته هم باید به مصاف صنعت نفت برویم که همیشه فوتبال بازی می‌کند و دنبال ضدفوتبال نیست. ما هم همیشه سعی کرده‌ایم بازی قابل قبولی انجام بدهیم و امیدوارم از بازی این هفته مردم خونگرم آبادان لذت ببرند. جدا از نتیجه، باید دنبال انجام یک فوتبال زیبا باشیم تا هواداران لذت ببرند.

 

مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تغییر نسلی که در این تیم ایجاد شده است، گفت: ما این فصل جوان‌های باتجربه‌ای را در اختیار داریم. بازیکنانی که 24، 25 ساله هستند و به اندازه کافی باتجربه شده‌اند. بازیکنی مانند امید سهرابی هم این فصل از تیم امید سپاهان به ما اضافه شده که شرایط خوبی دارد. خوشبختانه این فصل سپاهان تلفیقی از بازیکنان خوب جوان و باتجربه است و به این تیم امید زیادی داریم. از سوی دیگر پشتیبانی خوبی هم پشت تیم بوده و از هیئت مدیره، مدیریت باشگاه تا مدیر کارخانه از تیم حمایت می‌کنند. تیمداری کردن در وضعیت بد اقتصادی حال حاضر بسیار سخت است که باید از مدیران کارخانه بابت حمایت‌هایی که می‌کنند، تشکر کنیم.

دیدگاه‌ها