کد خبر : 1347649 | 18 مرداد 1395 ساعت 09:11 | 242.8K بازدید | 0 دیدگاه

در هفته صدرنشینی پرسپولیس و شکست استقلال

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

هفته سوم با صدر نشینی پرسپولیس به پایان رسید؛ استقلال در آزادی برابر صنعت نفت شکست خورد و با یک امتیاز در جدول ماند؛ ١١ ستاره منتخب هفته سوم را از دست ندهید.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته سوم لیگ شانزدهم با صدرنشینی پرسپولیس تهران  و دوم شدن سپاهان  به پایان رسید. منتخبان هفته سوم لیگ برتر از نگاه کارشناسان ورزش سه را مرور می کنیم. با توجه به عملکرد عالی هافبک ها سیستم تیم منتخب این هفته را 3-5-2 انتخاب کرده ایم.


دروازه بان:


حسن هوری (صنعت نفت آبادان):


حسن هوری دروازه بان اندیمشکی صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی ستاره تیمش بود و از عوامل اصلی برد تیمش برابر استقلال بود. هوری فوق العاده روی حملات استقلالی ها واکنش نشان داد و ضروع مجدد عالی وی روی گل اول صنعت نفت دیدنی بود، شروعی که یک پاس گل به نام وی نوشت. همچنین به جز هوری، رشید مظاهری برابر تیم سابقش فولاد توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

 

1132573


مدافعان:

 

موسی کولی‌بالی(سپاهان)


مدافع اهل مالی و محبوب عبدالله ویسی که یکی از ارکان اصلی قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم بود، این فصل شروع خوبی در سپاهان نداشت و تیمش در نقش جهان یک بر صفر به پدیده باخت اما او و دیگر مدافعان تیمش در دو هفته گذشته متفاوت ظاهر شدند تا قهرمان دو سال قبل دوباره چهره مدعی قهرمانی بگیرد و نفت تهران و استقلال خوزستان که جزء تیم‌های خوب ایران هستند، شکست دهند؛ در پیروزی 3 بر یک هفته سوم سپاهان، کولی‌بالی مقابل تیم سابقش جنگنده ظاهر شد و به غیر از یک گل که پنالتی بود اجازه نداد دروازه‌شان باز شود.


 

1132623

 

فرشاد فرجی (صنعت نفت آبادان):


صنعت نفت موفق شد در ورزشگاه آزادی تیم استقلال را شکست بدهد؛ علی رغم اینکه این تیم یک گل دریافت کرد اما در خط دفاعی فرشاد فرجی در کنار حسین بغلانی دفاع خوبی را تشکیل داده اند. فرجی مدافع جوان و پر انگیزه نفتی ها توانست با کنترل ستاره های خط حمله استقلال کمک شایانی به تیمش کند تا سه امتیاز بازی به حساب برزیلی های ایران واریز شود.

 

1132619


حسین ماهینی (پرسپولیس):


ماهینی مدافع راست جدید سرخ ها به خوبی جای رضاییان را پرکرده است و مسئولیت های دفاعی را اجرا می کند؛ حضور ماهینی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس برابر گسترش فولاد از دلایل گل نخوردن قرمزها بود. پرسپولیس اکنون صدر جدول لیگ را با ٧ امتیاز در اختیار دارد.

 

1127788


هافبک‌ها:


ایمان مبعلی (نفت تهران):


ستاره بی چون و چرای بازی نفت در برابر پدیده مهندس نفتی ها بود. مبعلی هم دو گل زد و هم یک پاس گل داد تا علاوه بر بهترین بودن در بازی بهترین بازیکن هفته سوم لیگ برتر لقب بگیرد. مطمئنا علی دایی از داشتن چنین هافبکی در تیمش خوشحال است.

 

1132327

 


کریم اسلامی(صبای قم)


پیش از شروع فصل یکی دیگی از بازیکنانی که پس از رفتن علی دایی احتمال جدایی‌اش وجود داشت کریم اسلامی بود اما او در تیم مرفاوی ماند تا پنجمین سال حضور در صبای قم را تجربه کند؛ این هافبک مازندرانی در نخستین بازی مقابل صنعت نفت نمایش خوبی داشت و هفته دوم نیز برابر پیکان پنالتی منجر به گل را گرفت؛ اسلامی هفته سوم مقابل ماشین‌سازی علاوه بر موقعیت‌سازی و فراهم کردن دو فرصت عالی برای هم‌تیمی‌هایش که از دست رفت، خودش هم توانست پاس مهدی حسینی را تبدیل به گل کند تا در سومین امتیاز صبا نیز نقش داشته باشد.


 

1132630

 

 

وحید امیری (پرسپولیس):


فاز هجومی پرسپولیس روز خوبی برابر گسترش داشت و وحید امیری با گل فان باستنی خود را از بقیه جدا کرد و مارا مجاب کرد تا در تیم منتخب هفته باشد. امیری با این گل باعث شد پرسپولیس خیلی زود صدر نشین شود.

 

 

کرار جاسم محمد (تراکتورسازی تبریز):


کرار به مانند دو بازی قبل عالی بود؛ او در برد ٣-١ تیمش برابر پیکان ستاره بود، گل زیبایی نیز زد تا نامش را برای تیم منتخب بنویسیم. کرار همراه با قلعه نویی و تراکتور به دنبال قهرمانی در ایران است؛ حضور کرار جاسم بسیار به کار قلعه نویی آمده است.

 



احسان پهلوان (ذوب‌آهن):


بعد از یک باخت و یک مساوی، تیم مدعی قهرمانی ذوب‌آهن مقابل فولاد در اهواز خودی نشان داد و توانست در غیاب یحیی گل‌محمدی سرمربی خود 2 بر صفر پیروز شود و به نیمه بالای جدول برسد؛ در این مسابقه ذوب‌آهن فرصت‌های زیادی روی حرکات و نفوذ احسان پهلوان ایجاد کرد و می‌توانست با گل‌های بیشتری حریفش را شکست دهد که سهم آنها فقط دو گل بود. پهلوان با وجود اینکه 23 ساله است اما به دلیل چهار فصل حضور در لیگ برتر مثل نفرات با تجربه عمل می‌کند و مطمئنا سعی دارد بهتر از سال گذشته برای ذوب‌آهن کار کند و به تیم ملی برسد.

 

1132620

 

مهاجمان:


مسعود حسن زاده (سایپا):


ستاره دیدار سایپا برابر سیاه جامگان خرید جدیدشان بود؛ حسن زاده هم یک پاس گل به ترابی داد و هم یک پنالتی گرفت تا حسین فرکی بتواند سه امتیاز مهم و شیرین از نبرد مشهد به ارمغان ببرد. حسن زاده یک خرید عالی برای تیم نارنجی پوش سایپا بوده است.

 

1132577


لوسیانو ادینیو (تراکتورسازی):


ادینیو در بازی با پیکان گل اول تیمش را زد تا دومین گلش را به ثمر برساند و به جمع بلندبالای دو گله ها اضافه شود.ادینیو در بازی با پیکان قابل قبول بازی کرد و حتی می توانست گل سوم را هم بزند که شانس با او یار نبود.

 

 

 

***


در هفته سوم که شاهد پر گل‌ترین بازی‌ها نسبت به دو هفته اخیر بودیم، بازیکنانی مثل حسین بغلانی(صنعت نفت)، پیام صادقیان، مهدی رجب‌زاده(ذوب‌آهن)، رشید مظاهری(ذوب‌آهن)، رسول نویدکیا(سپاهان)، طالب ریکانی(سپاهان)، فرشاد احمدزاده‌(پرسپولیس)، کمال کامیابی‌نیا(پرسپولیس)، علی قربانی‌(استقلال)، سیامک کوروشی(سایپا)، مهدی ترابی(سایپا)، ایگور پراهیچ(نفت تهران)، سید مهدی حسینی(صبا)، فرید کریمی(سپاهان)، محمد قاضی(نفت تهران) و ... از دیگر ستاره تیم‌هایشان در این هفته بودند که می‌توانستند در تیم هفته نیز جای داشته باشند.

دیدگاه‌ها