کد خبر : 1347706 | 18 مرداد 1395 ساعت 10:53 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

هت تریک سهراب در استارت(عکس)

سهراب بختیاری زاده این فصل اولین تجربه جدی سرمربیگری خود را پشت سر خواهد گذاشت. با تیم نفت مسجد سلیمان و در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور.

به گزارش "ورزش سه"، همواره مدیران عامل باشگاه های ما به خاطر نتیجه گرایی و ترس از – از دست دادن صندلی مدیریت از میدان دادن به مربیان جوان هراس دارند و همین مسئله سبب شده که مدام مربیان آزمایش شده و البته ناکارآمد آزمایش شوند. آنهم به بهانه تجربه ای که دارند. در حالی که باتجربه ترین مربی امروز روزی کم تجربه بوده است و به خاطر بهایی که به او داده شد به مربی باتجربه تبدیل شده است.


سال های سال است که باشگاه های ما سکان هدایت خود را به چند مربی خاص می سپارند و هر فصل تنها جای مربیان است که در باشگاه ها تغییر می کند.


... بگذریم. اولین تجربه سرمربیگری سهراب بختیاری زاده در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با پیروزی همراه بود. نفت مسجد سلیمان با این که توسط یک مدافع هدایت و رهبری می شود بازی را در برابر ایرانجوان تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی به گل رسید. این تیم بعد از گل برتری باز هم نشان داد برای زدن گل اشتهاء دارد و با ادامه بازی تهاجمی به گل های دوم و سوم رسید و در نهایت پیروزی خود را با سه گل جشن گرفت.

 

1132642


امیدوار به تکرار حضور مربیانی از جنس سهراب بختیاری زاده حداقل در باشگاه  های دسته اولی هستیم. لیگی که می تواند معرف بازیکنان و مربیان بزرگی به تیم های لیگ برتری باشد.


ترکیب نفت مسجد سلیمان در بازی دیروز از این قرار بود: یوسف بهزادی، مجتبی بیژن، رضا یزدان‌دوست، میلاد خدایی، محمد خان‌احمدی، ستار دراجی، امین جهان‌کهن 88 – میلاد صالح‌وند، رضا جباری، محمد معاوی، حسین رسولی 78 – سجاد موسوی و فرزاد محمدی 58 – عرفان پورافراز
سرمربی: سهراب بختیاری‌‌زاده

دیدگاه‌ها