کد خبر : 1348011 | 19 مرداد 1395 ساعت 11:33 | 134.3K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین لوبانوف از کرواسی آمد

گلر جدید پرسپولیس در تست پزشکی

دروازه بان جدید پرسپولیسی ها امروز در تهران حضور یافت و برای انجام تست های پزشکی به ایفمارک رفت.

گلر جدید پرسپولیس در تست پزشکی

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان جدید و کروات سرخ پوشان صبح امروز به تهران آمد تا در صورت توافق با مدیران این باشگاه و البته قبولی در تست پزشکی این باشگاه، قرار خود را با این تیم منعقد کند.


پس از حضور این دروازه بان در تهران، وی به ایفمارک رفت و هم اکنون مشغول انجام تست های پزشکی است، رادوویچ اهل اسپیلت کرواسی و 27 ساله است وی پیش از پیوستن به جمع پرسپولیسی ها در تیم هایدوک اشپیلت کرواسی حضور داشت.  


دروازه بان جدید پرسپولیسی ها، در این فصل نیز 4 بازی برای تیم دبرسن مجارستان انجام داد که آخرین آنها حضور در بازی پلی آف یورو لیگ در بازی هفته پیش بوده است. او در 4 دیدار دور مقدماتی یورولیگ در دو دیدار کلین شیت و دروازه بسته نگه داشته است.


پرسپولیسی ها نیم فصل لیگ پانزدهم نیز خواستار همین دروازه بان شده بودند اما با مخالفت باشگاه مجارستانی روبرو شده بودند و مشکل رضایت نامه مانع از پیوستن رادوشویچ به پرسپولیس شد و سرخ پوشان نیز الکساندر لوبانوف را به عضویت خود درآوردند.


چندی پیش الکساندر لوبانوف، دروازه بان ازبکستانی پرسپولیسی ها از این تیم جدا شد تا سرخ پوشان تلاش خود را برای پیدا کردن یک دروازه بان جدید آغاز کنند و در نهایت با این دروازه کروات به توافق رسیدند.

 

 

1132931

دیدگاه‌ها