کد خبر : 1348085 | 19 مرداد 1395 ساعت 15:38 | 130.1K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو تصمیم نهایی را گرفت؛

پایان/ رضاییان پرسپولیسی نمی‌شود

در حالی که رامین رضاییان امیدوار بود بعد از برگزاری جلسه با علی اکبر طاهری مسیر بازگشتش به پرسپولیس هموار شود، برانکو تصمیم نهایی درباره این بازیکن را گرفت و اعلام کرد نیازی به او ندارد.

پایان/ رضاییان پرسپولیسی نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در جلسه امروز هیات مدیره تصمیم نهایی خود را درباره جذب مجدد رامین رضاییان را اعلام کرد و نسبت به این بازیکن ملی پوش اعلام بی نیازی کرد تا حضور او در پرسپولیس منتفی شود.

 

سرمربی کروات پرسپولیس که لحظاتی پیش در جلسه هیات مدیره شرکت کرده بود در این باره گفت: قبل از هر چیز باید تشکر کنم از هیات مدیره و آقای طاهری که مرا دعوت کردند. خصوصا وقتی که مسائل مربوط به تیم و مسائل فنی تیم بوده است.

 

وی ادامه داد: بنده نظر خودم را اعلام کردند. از بنده درباره وضعیت تیم سوال کردند که آیا بازیکن دیگری نیاز است یا خیر. در مورد رامین رضاییان و شرایط بازگشت او صحبت شد که آیا کادر بازیکنانی که در حال حاضر هستند رضایت دارید یا خیر که بنده آن چیزی که وجود داشت را اعلام کردم. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و همه آنها با انگیزه و دوست دارند کار کنند و نتیجه بگیرند.


برانکو در ادامه صحبت هایش حضور رضاییان در این تیم را منتفی دانست: آینده زیبایی در پیش روی بازیکنان فعلی ماست و تصمیم بر این شده تا ایشان را در این مقطع جذب نکنیم. با توجه به اینکه ظرفیت تیم بزرگسالان پر است و به همین منظور تا نیم فصل جا برای بازیکنی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها