کد خبر : 1348142 | 19 مرداد 1395 ساعت 18:09 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

داوران ایرانی تایید کردند

روزبهانی به درستی بازنده اعلام شد

داوران سه ستاره بوکس ایران رای داوران فدراسیون جهانی را در بازی‌های المپیک ریو تایید کردند.

روزبهانی به درستی بازنده اعلام شد

به گزارش «ورزش سه»، بابک بردبار داور سه ستاره بوکس ایران در گفت‌وگو با ایسنا‌ اظهار کرد: «مبارزه احسان روزبهانی را به طور کامل دیدم و هر راند آن را به صورت مجزا تحلیل کردم. احسان روزبهانی در این مبارزه باخت و رای داوران درست بود. احسان روزبهانی در راند اول بدون تردید شکست خورد، در راند دوم دقایق ابتدایی را خوب مبارزه کرد و ضربات خوبی را وارد کرد،‌ امّا بعد از آن عقب کشید و سرش را پایین آورد و باعث شد تا امتیاز از دست بدهد و نظر داوران به سمت حریف هلندی بر گردد. در راند سوم هم حریف هلندی مبارزه بهتری را انجام داد و در نهایت هم برنده این مبارزه شد.»


داور سه ستاره بوکس ایران با تاکید بر این که رای داوران درباره شکست احسان روزبهانی در این مبارزه کاملا درست بود گفت: «روزبهانی از دوستان صمیمی من است،‌ اما باید بگویم که رای داوران مغولستانی، کانادایی و کوبایی در این مبارزه منصفانه بود. روزبهانی زحمت زیادی کشیده بود ولی اگر من هم داور بودم همین رای را اعلام می‌کردم.»


بردبار گفت که بوکسورها باید ضمن داشتن تکنیک خوب، تاکتیک و برنامه مناسب مسابقه هم داشته باشند و به حرف مربّیان گوش دهند: «حریف هلندی در این مبارزه خوب ظاهر شد و زمانی که دید دو راند اول را برنده شده زیاد به خودش فشار نیاورد و انرژی اش را برای مبارزه‌های بعدی نگه داشت.»


فرزاد صادقپور،‌ دیگر داور سه ستاره بوکس ایران هم در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: «احسان روزبهانی دیر متوجه شد که در چه میدانی است و باید بجنگد. فکر می‌کنم او مطابق با مبارزاتش در WSB و  APB وارد این مبارزه شد. بوکس آماتور سه راند است و باید از همان ابتدا مبارزه کند،‌ اما در بوکس حرفه ای تعداد راندها بیشتر است و بوکسور وقت برای جبران دارد.»


صادق‌پور با تاسّف گفت: «من تمرینات احسان روزبهانی را از نزدیک دیده بودم و می‌دانم که چه‌قدر زحمت کشیده بود. ای کاش احسان زودتر شروع به حمله می‌کرد و مشت می‌زد.»

دیدگاه‌ها