کد خبر : 1348392 | 20 مرداد 1395 ساعت 12:22 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه برخی مربیان باعث ایجاد حاشیه می‌شود

ناظم‌الشریعه: چند بازیکن شرایط مناسبی نداشتند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: مصاحبه‌هایی که برخی مربیان انجام می‌دهند نه تنها کمکی به موفقیت تیم ملی فوتسال نمی کند بلکه باعث می شود تیم ملی درگیر حاشیه شود.

ناظم‌الشریعه: چند بازیکن شرایط مناسبی نداشتند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه درباره اینکه برخی از مربیان درخصوص برگزاری اردوی دو روزه اعتراض داشتند اظهار داشت: افرادی که اطلاع دقیقی از روند اجرای برنامه های تیم ملی فوتسال ندارند، پیش از اظهار نظر و مصاحبه، می توانند از کادر فنی تیم ملی سوال کنند. چرا که مواردشان نه تنها کمکی به موفقیت تیم ملی فوتسال نمی کند بلکه باعث می شود تیم ملی درگیر حاشیه شود. 


وی افزود: اردوی دو روزه تیم ملی فوتسال به چند دلیل برگزار شد. ابتدا ما نیاز داشتیم تا وضعیت بازیکنان مصدوم و دیگر ملی پوشان را ارزیابی کنیم و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی، تمرینات دفاعی و تمرینات ایستگاهی را برگزار کنیم تا بتوانیم 16 نفر نهایی را برای اعزام به تورنمنت 4 جانبه تایلند انتخاب کنیم. از دیگر برنامه هایی که در این اردو باید انجام می شد تست دوپینگ و تکمیل کردن فرم های مربوط به جام جهانی و اعزام به این مسابقات بود.


سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: تیم ملی باید الویت باشد و موفقیت و اجرای برنامه های تیم ملی برای ما اهمیت دارد. در همین راستا برنامه های خود را که از قبل نیز اعلام کرده ایم، مرحله به مرحله اجرا می کنیم.


ناظم الشریعه ادامه داد: در این اردو چند بازیکن متاسفانه مصدوم بوده و شرایط جسمانی مناسبی نداشتند. چند بازیکن نیز تحت نظر کادر پزشکی بوده و خوشبختانه مصدومیتشان رفع شد. اینکه یک روز قبل از اعزام بازیکنان را جمع کنیم و متوجه وضعیتشان شویم، کار فنی و درستی نیست. این اردو به کادر فنی کمک کرد تا علاوه بر انجام برنامه های تمرینی، وضعیت بازیکنان را ارزیابی کنیم و بهترین تصمیم را برای اعزام بازیکنان به تورنمنت چهارجانبه تایلند بگیریم.


وی افزود: در این اردو دو روزه 4 جلسه تمرین داشتیم. جلسه اول ریکاوری بود چرا که بازیکنان پس از بازیهای لیگ برتر به اردوی تیم ملی ملحق شدند. روز یکشنبه دو جلسه تمرینی بسیار مفید و سنگین را برگزار کردیم و روز دوشنبه نیز یک جلسه تمرین که شامل مرور برنامه های روز قبل بود را بازیکنان انجام دادند.
 

دیدگاه‌ها