کد خبر : 1348675 | 21 مرداد 1395 ساعت 10:58 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت حاج‌صفی؛

سپاهان در آبادان به دنبال ادامه راه قهرمانی

دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان بعد از پشت سر گذاشتن هفته سوم که با بردهای ارزشمند هر دو تیم همراه بود، در هفته چهارم در آبادان برابر هم قرار خواهند گرفت.

سپاهان در آبادان به دنبال ادامه راه قهرمانی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال سپاهان در چهارمین دیدار خود در لیگ شانزدهم برابر تیم صنعت نفت آبادان صف آرایی خواهد کرد. شاگردان ویسی فصل را با باخت مقابل پدیده آغاز کردند ولی در ادامه راه با دو برد ارزشمند به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی مطرح شدند. صنعت نفت آبادان هم که تازه به لیگ برتر صعود کرده نادر دست نشان را روی نیمکت خود می‌بیند و تا پایان هفته سوم با کسب دو مساوی و یک برد مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی شروع درخشانی را تجربه کرده است.


در ادامه با ما همراه باشید تا 4+12 نکته از تاریخ دیدارهای این دو تیم را مرور با هم مرور کنیم.

1-  احسان حاج‌صفی بعد از گذشت تقریبا یکسال جدایی از سپاهان در بازی برابر صنعت نفت آبادان می تواند این تیم را همراهی کند. این بازیکن به احتمال زیاد جایگزین فرید بهزادی کریمی مصدوم در ترکیب این تیم خواهد شد.


2-  هر دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان از انحلال تیم شاهین بوجد آمده‌اند.


3-  صنعت نفت آبادان در از ابتدای حیات خود رنگ زرد را به عنوان پیراهن اصلی خود معرفی کرد ولی تیم سپاهان در طول این مدت رنگ‌های سبز، آبی، قرمز و سفید را بر تن داشته ولی در ادامه رنگ زرد به عنوان رنگ پیراهن اصلی این تیم معرفی شده است.


4-  تیم صنعت نفت تا به اینجا هیچ بردی در لیگ برتر برابر سپاهان کسب نکرده است و تنها دو مساوی حاصل کار این تیم مقابل سپاهان بوده است. آخرین برد تیم آبادانی مقابل سپاهان به فصل نهم لیگ آزادگان برمی‌گردد.


5-  هر دو تیم هفته سوم را با یک برد شیرین و ارزشمند پش سرگذاشته‌اند. سپاهان در اصفهان استقلال خوزستان را شکست داد و صنعت نفت در تهران مقابل استقلال به برتری رسید.


6-  در تاریخ لیگ برتر این دو تیم 8 بار در مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند که 6 برد برای سپاهان و 2 تساوی در این دیدارها به ثمر رسیده است.


7-  صنعت نفت آبادان در اولین حضور خود در لیگ برتر و در اولین دیدار برابر سپاهان قرار گرفت و با نتیجه چهار بر یک نتیجه ا به این تیم واگذار کرد.


8-  بهترین نتیجه در دیدارهای این دو تیم به باخت 4 بر صفر تیم صنعت نفت در مقابل سپاهان در سال 90 می‌باشد.


9-   پرگل ترین دیدار این دو تیم در اولین دیدار صنعت نفت برابر سپاهان در لیگ برتر رقم خورد که با نتیجه 4 بر 1 به سود سپاهان خاتمه یافت.


10-  در بین بازیکنان فعلی دو تیم محرم نویدکیا با 2 گل زده رکورددار گل زده در این مصاف به شمار می‌رود.


11-  تیم سپاهان در اصفهان رکورد صد در صد پیروزی را به نام خود ثبت کرده است.


12-  در تاریخ دیدارهای این دو تیم در لیگ برتر 26 گل به ثمر رسیده که سهم سپاهان 21 گل و سهم نفت آبادان 5 گل بوده است.


13-  تیم سپاهان در سه بازی گذشته 6 امتیاز از دو برد مقابل نفت تهران و استقلال خوزستان کسب کرده و بازی خود مقابل پدیده خراسان را در اولین دیدار واگذار کرده است. در مقابل تیم صنعت نفت آبادان دو بازی اول خود را در مقابل صبا و تراکتور سازی با مساوی به پایان برد و بازی سوم این تیم در آزادی در کمال ناباوری به سود صنعت نفت به پایان رسید، تا این تیم 5 امتیازی شود.


14-  تیم سپاهان در این بازی فرید کریمی بهزادی بازیکن ارزشمند خود در دو بازی گذشته را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. عقیل اعتمادی هم در سمت مقابل هنوز با مصدومیت مواجه است و کارت بازیکن خارجی این تیم برونو اولیویرا دماتوس هنوز صادر نشده است.


15-  ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان در این دیدار: حسن هوری، فرشاد فرجی، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، مجتبی ممشلی، محمد پورمحمد، حکیم نصاری، گوی هیان کیم، محمد زبیر نیک نفس، امیر زلیکانی و میلاد جهانی.


16-  ترکیب احتمالی سپاهان اصفهان: لی اولیویرا، شجاع خلیل‌زاده، موسی کولیبالی، آرمین سهرابیان، علی هلیچی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، مهرداد محمدی، احسان حاج صفی، جلال علی محمدی و پدرو هنریکه.

دیدگاه‌ها