کد خبر : 1348913 | 21 مرداد 1395 ساعت 22:59 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: از بازیکنانم راضی هستم

دایی می گوید چند موقعیت خوب گلزنی نیز داشته اند اما نتوانسته اند از آنها استفاده کامل ببرند اما از بازیکنانش راضی است.

دایی: از بازیکنانم راضی هستم

به گزارش "ورزش‌سه"، علی دایی در کنفرانس خبری پس از بازی با استقلال خوزستان گفت:


بازی خیلی سختی بود و در این هوای بسیار گرم بچه ها عالی بازی کردند و به آنها افتخار می کنم. ما بطور خاص وارد لیگ شدیم و در این بازی هم چند موقعیت صد در صد داشتیم.


بدون بدنسازی وارد لیگ شدیم
من به بچه‌های تیم خودم افتخار می‌کنم که توانسته‌اند از این بازی امتیاز بگیرند. تیم ما بدون بدنسازی کار خود را در لیگ آغاز کرد و این کار ما را سخت کرده است.


از فرصت ها استفاده نکردیم
نیمه اول و دوم از نظر موقعیت گلزنی سرتر از استقلال خوزستان بودیم ولی مالکیت بازی بیشتر در دست خوزستان بود. نیمه اول مطهری می‌توانست در دقایق پایانی نیمه اول ما را به گل برساند اما متاسفانه ما نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم و فرصت‌های ما یکی پس از دیگری به هدر رفت.


از تعطیلات بهترین استفاده را می کنیم
بعد از زدن گل، بچه‌های ما افت کردند و همین موضوع باعث شد من از جوانان تیم استفاده کنند تا تیم ما تحرک پیدا کند. با توجه به اینکه بدنسازی خوبی نداشتیم، تعطیلی لیگ به نفع ما خواهد بود. ما در ابتدای فصل فرصت بسیار کوتاهی برای بدنسازی داشتیم لذا سعی خواهیم کرد از تعطیلات لیگ بهترین استفاده را کنیم.


هیچ تیمی کار آسانی نخواهد داشت
هیچ تیمی در اهواز با این شرایط آب و هوایی مقابل استقلال خوزستان کار آسانی نخواهد داشت و مطمئن باشید استقلال خوزستان در اهواز به هیچ تیمی باج نمی‌دهد.برای تیم استقلال خوزستان احترام قائل هستم اما باید بگویم این تیم خوش شانس بود که توانست یک امتیاز بگیرد

دیدگاه‌ها