کد خبر : 1348927 | 21 مرداد 1395 ساعت 22:20 | 93.3K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: چیزی که در ذهنم هست را بگویم شش ماه محروم می شوم

کنایه تند برانکو به تصمیمات داوری

سرمربی پرسپولیس ضمن تشکر از هواداران بابت نمایش خوب بازیکنان تیمش در نیمه اول از آنها تشکر کرد.

کنایه تند برانکو به تصمیمات داوری

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکویچ پس از کسب سومین پیروزی فصل در ورزشگاه آزادی با حضور در نشست خبری دیدار تیمش برابر صبای قم پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

 

در نیمه اول عالی بودیم
در ابتدا باید از هوادارانی که در ورزشگاه حاضر شدند تشکر می کنم که برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند و 96 دقیقه ما را تشویق کردند. هواداران در طول بازی از ما حمایت کاملی کردند تا ما بتوانیم برنده میدان باشیم. همچنین باید به بازیکنانم که در نیمه اول عالی کار کردند، تبریک بگویم که یک فوتبال تماشاگر پسند ارائه کردند تا هوادارانی به ورزشگاه بیایند و همه شاد شوند.

 

برد در نیمه اول تضمین شد
در نیمه اول توانستیم برد خود را تضمین کنیم اما زمانی که این تعداد موقعیت گل را از دست می دهیم، عصبانی می شویم اما باز هم به بازیکنانم برای حفظ تمرکز و جنگندگی بالا تبریک می گویم. حریف ما شانسی برای گلزنی نداشت و حالا مهم این است که تعطیلات را با 10 امتیاز شروع می کنیم و بعد از آن سه بازی سخت داریم. در این مدت بازیکنان ریکاوری می شوند تا برای بازی های بعدی آماده شویم.

 

دعوت به تیم ملی طارمی را آماده کند
طارمی در آمادگی کامل نیست و هر چه به پایان نزدیک شدیم انرژی او کمتر شد و تمرکزش نیز از دست رفت. آمادگی بدنی یک پروسه است که در مدت کوتاه به دست نمی آید. نمی دانم به تیم ملی دعوت خواهد شد یا نه اما اگر برود مشکل نا آمادگی او حل خواهد شد. باید بدانید که روش بازی ما به این شکل است که انرژی زیادی خرج می کنند و به همین دلیل انرژی آنها افت می کند.

 

کمک های من چرا اخراج شدند؟
سوال من این است که آیا کمک هایم بد رفتاری کردند یا حرفی ناشایسته زدند؟ من نمی خواهم حرفی بزنم اما اگر چیزی که در ذهنم هست را به زبان بیاورم شش ماه محروم خواهم شد.

 

از ماهینی و حسینی تشکر می کنم
همه چیز در فوتبال از دفاع شروع می شود و از 13 بازیکن دفاعی ما تنها انصاری در پرسپولیس امسال حضور دارد. باید به حسینی و ماهینی تبریک بگویم که زحمت زیادی کشیدند تا هماهنگ شوند و تاثیر خوب و مثبتی ایجاد شود. اگر آرامش در بین بازیکنان باشد همه چیز حل خواهد شد.

دیدگاه‌ها