کد خبر : 1349097 | 22 مرداد 1395 ساعت 16:38 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آ.اس

قوت گرفتن احتمال جدایی خامس از رئال

خامس رودریگز نتوانست در تمرینات پیش فصل و نیز در سوپرکاپ اروپا رضایت زیدان را جلب کند و به احتمال فراوان تا پایان مهلت نقل و انتقالات از رئال جدا خواهد شد.

قوت گرفتن احتمال جدایی خامس از رئال

به گزارش "ورزش سه"، خامس فصل گذشته چه در زمان حضور بنتیس و چه با آمدن زیدان، نتوانست درخشش فصل 2014-2015 را تکرار کند و رفته رفته به یک نیمکت نشین بدل شد. او در مقطع پایانی فصل گذشته در هیچیک از بازی های بزرگ و حساس رئال به جز دقایق انتهایی دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی، فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

 

1132762

 

ستاره کلمبیایی پس از اتمام فصل به اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در کوپا آمه ریکا رفت و آنجا در مصاحبه ای جنجالی به انتقاد ار شرایطش در رئال پرداخت هرچند که کمی بعد با تعدیل حرف هایش، از اشتیاق برای ادامه حضور در رئال مادرید سخن گفت.

 

خامس دو هفته است که به تمرینات پیش فصل رئال بازگشته و در سوپرکاپ اروپا برابر سویا از دقیقه 72 به میدان رفت که تاثیرگذاری خاصی نداشت. واکنش های او روی نیمکت و نیز پس از گل دقیقه 119 کارواخال به وضوح نشان دادند که او از وضعیت خود در رئال راضی نیست چرا که می داند زیدان، ایسکو را به وی ترجیح خواهد داد.

 

رسانه های اسپانیایی از جمله آ اس نیز گزارش داده اند که فصل جاری،ایسکو در ایده های زیدان، نقش مهمتری از خامس خواهد داشت. وبسایت کالچو مراکاتو نیز امروز ادعا کرد که یوونتوس خود را برای ارائه یک پیشنهاد خوب به رئال برای جذب خامس آماده می کند و باید دید رقم پیشنهادی یوونتوسی ها، فلورنتینو پرز را راضی خواهد کرد یا خیر.

 

خامس دو سال پیش با انتقالی 80 میلیون یورویی از موناکو به رئال پیوست و کهکشانی ها دوست ندارند با رقمی کمتر از 60 میلیون یورو این ستاره کلمبیایی را از دست بدهند.

دیدگاه‌ها