کد خبر : 1349191 | 22 مرداد 1395 ساعت 21:20 | 111.1K بازدید | 0 دیدگاه

٩ باشگاه ایرانی در تیم ملی نماینده دارند

رکورد ٦+١ پرسپولیس در تیم کی‌روش

صدرنشین فعلی لیگ برتر با داشتن 6 بازیکن در لیست تیم ملی، بیشترین نماینده را در بین سایر تیم های لیگ برتری دارد.

رکورد ٦+١ پرسپولیس در تیم کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته کارلوس کی روش نام 25 بازیکن را برای حضور اردوی ایتالیا اعلام کرد، از میان لژیونرها تنها بازیکنان حاضر در لیگ ستارگان قطر در این لیست حضور دارند و بازیکنان اروپایی فوتبال ایران در میان دعوت شده ها حضور ندارند. پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، ذوب آهن، استقلال خوزستان، سپاهان، ماشین سازی، گسترش فولاد و سایپا 9 تیمی هستند در لیست جدید تیم ملی بازیکن دارند.


پرسپولیس 6 بازیکن
سرخ پوشان در بین تیم های حاضر در لیگ برتر، بیشترین نماینده را در تیم ملی ایران، علی رضا بیرانوند در درون دروازه، سیدجلال حسینی و محمد انصاری خط دفاع، کمال کامیابی نیا در خط میانی و مهدی طارمی و وحید امیری در خط حمله، پرسپولیسی های حاضر در اردوی تیم ملی در ایتالیا هستند.


استقلال خوزستان 3 بازیکن
آخرین قهرمان لیگ برتر، یکی از سه تیمی هستند که سه بازیکن در اردو دارند، محمد طیبی کاپیتان خوزستانی ها به همراه عزت الله پورقاز دو بازیکن این تیم هستند که برای حضور در قلب دفاع تیم ملی به اردو دعوت شدند و رحیم زهیوی نیز تنها نماینده خوزستانی ها در خط حمله محسوب می شود.


ذوب آهن 3 بازیکن
قهرمان جام حذفی نیز سه بازیکن در تیم ملی دارد، از میان شاگردان گل محمدی، حضور رشید مظاهری به عنوان یکی از دروازه بان ها در اردوی پیش رو قابل حدس بود، احسا ن پهلوان بعد از بازی درخشانش در خط میانی بازهم یکی از بازیکنان مورد نظر کی روش است و مرتضی تبریزی نیز در خط حمله، توانست نام خود را در لیست بازیکنان منتخب وارد کند.


تراکتورسازی 3 بازیکن
تبریزی ها نیز در سه خط مختلف، سه بازیکن را در اردو خواهند داشت، محمدرضا اخباری در ادامه سال های اخیر بازهم به اردوی تیم ملی دعوت شد، علاوه بر او سعید آقایی به عنوان یکی از مدافعان چپ مورد نظر کی روش به اردوی ایتالیا دذعوت شده است و سومین بازیکن نیز قطعا نام مهمی در لیست تیم ملی خواهد بود، سروش رفیعی در خط میانی بعد از مدت ها دوری از تیم ملی به دلیل خدمت سربازی، در حالی که چند ماه تا پایان دوران خدمت خود در پیش ندارد توانست بازهم رنگ تیم ملی را ببیند.


استقلال تهران 2 بازیکن
آبی پوشان پایتخت اما یکی از تیم هایی بودند که با تقلیل بازیکن در لیست کی روش مواجه شدند، آنها تنها دو بازیکن را در اردو خواهند داشت، ورزیا غفوری در قسمت راست دفاعی و امید ابراهیمی در هافبک دفاعی تنها بازیکنان استقلالی ها در تیم ملی هستند.


سپاهان 1 بازیکن
زردپوشان یکی از بازیکنان قابل حدس را در اردو خواهند داشت، احسان حاج صفی که یکی از کاپیتان های تیم ملی محسوب می شود و سال ها در این تیم حضور دارد در بازی های مقدماتی جام جهانی نیز پیراهن تیم را به تن خواهد کرد.


سایپا 1 بازیکن
نارنجی پوشان هم یکی از بهترین بازیکنان لیگ را در تیم ملی خواهند داشت، مهدی ترابی که در بازی های این تیم در لیگ پانزدهم و چهار هفته ابتدایی لیگ شانزدهم درخشیده است در اردوی ایتالیا به همراه باقی ملی پوشان خواهد بود.


ماشین سازی 1 بازیکن
یکی از مهمترین بازیکنان حاضر در تیم ملی طبیعتا کاپیتان است، آندرانیک تیموریان این بار با پیراهن ماشین سازی تبریز در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور دارد و مطابق معمول نام خود را در لیست تیم ملی می بیند.


گسترش فولاد 1 بازیکن
گسترشی ها نیز یک بازیکن را در بین ملی پوشان حاضر در اردوی ایتالیا خواهند داشت، داریوش شجاعیان که در اردوهای اخیر تیم ملی حاضر بود در بازی های مقدماتی جام جهانی نیز تیم ملی را همراهی خواهد کرد.


لیگ قطر 3 باریکن
در بین قطری ها نیز 3 بازیکن به تیم ملی رسیدند، پژمان منتظری از تیم الاهلی، اشکان دژاگه از تیم العربی و مرتضی پورعلی گنجی نیز از تیم السد به تیم ملی دعوت شدند تا در پست های دفاع و هافبک به میدان بروند.


بدون باشگاه 1 بازیکن
یکی از عجیب ترین نام های حاضر در لیست تیم ملی نیز تنها بازیکن بدون باشگاه است، رامین رضاییان که در سال های اخیر به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در تیم ملی محسوب می شد در این اردو نیز حضور خواهد داشت و با وجود اینکه هنوز نام تیم آینده او مشخص نیست به عنوان یکی از نام های منتخب کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد.

دیدگاه‌ها