کد خبر : 1349206 | 22 مرداد 1395 ساعت 21:47 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: بازار نقل و انتقالات دیوانه کننده شده

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی تاکید کرد که در این بازار دیوانه کننده به دنبال خرید بازیکنان جدید برای تقویت تیم هستند.

کونته: بازار نقل و انتقالات دیوانه کننده شده

به گزارش "ورزش سه"، چلسی از زمان ورود کونته تنها 2 بازیکن به نام های کانته و باتشوایی جذب کرده است. کونته، ارقام جا به جا شده در بازار امسال را "دیوانه کننده" توصیف کرد.

 

کونته گفت: "من هر روز در مورد شرایط تیم با ارکان باشگاه صحبت می کنم. برای تقویت چلسی در این بازار گران قیمت، باید سعی در اتخاذ بهترین تصمیم داشت که بتواند باعث بهتر شدن کیفیت تیم بشود. همه ما به دنبال انجام تصمیمی صحیح هستیم.

 

 

1131400

 

در مورد ایده هایم همیشه با سران چلسی در ارتباطم و ترجیح می دهم تا شرایط را با آنها درمیان بگذارم. مطمئنا تیم ما در آینده ای نزدیک تقویت خواهد شد".

 

کونته همچنین در مورد ماتیچ و اخبار جدایی او گفت: "نمانیا یکی از بازیکنان مهم من است و من روی او حساب کرده ام. ماتیچ بازیکن چلسی است و در آینده نیز خواهد بود".

 

سرمربی سابق یووه همچنین در مورد جدایی برتراند ترائوره و پیوستن به آژاکس گفت: "او بازیکن بسیار با کیفیتی است. من علاقه داشتم که او بتواند بازی کند و کیفیت خود را افزایش دهد. او روزی به چلسی باز می گردد و دوباره پیراهن ان تیم را خواهد پوشید".

دیدگاه‌ها