کد خبر : 1349422 | 23 مرداد 1395 ساعت 16:56 | 125.1K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی مبعلی، زهیوی و کریمی در غیاب سرخابی‌ها

تاثیرگذارترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر (جدول)

صدر لیست تأثیرگذارترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر از سرخابی‌های پایتخت خالی است، 9 بازیکن از شش تیم توانستند در چهار هفته ابتدایی بیشترین تأثیر را در بین سایر بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم داشته باشند.

تاثیرگذارترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر (جدول)

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر، مسابقات با اولین تعطیلی خود روبرو شده است، در 32 بازی برگزارشده در فصل شانزدهم، 80 بازیکن توانستند برای تیم‌های شان تأثیرگذار باشند. تأثیرگذاری حاصل به ثمر گل، گل‌سازی و به‌دست آوردن ضربه پنالتی است.

نفت تهران(2 بازیکن)، استقلال خوزستان(2 بازیکن)، تراکتورسازی تبریز(2 بازیکن)، سپاهان اصفهان، سیاه‌جامگان و سایپا تیم‌هایی هستند در صدر لیست تأثیرگذارترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم نماینده دارند.

با بررسی تأثیرگذارترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه" باشید:


اول – ایمان مبعلی(نفت تهران) – 5 امتیاز
هافبک جنوبی نفتی‌ها در اولین بازی‌های این تیم در لیگ شانزدهم عملکرد خیره‌کننده داشته است، ایمان مبعلی که در تمام بازی‌های تیمش به‌عنوان بازیکن اصلی به میدان آمده است در 4 بازی گذشته توانسته 3 بار گل زنی و 2 بار نیز برای بازیکنان نفت گل‌سازی کند. دو گل از سه گلی ایمان برای تیمش به ثمر رسانده است از زیباترین گل‌های به ثمر رسیده در لیگ شانزدهم است. او در دیدار برای تیم‌های پدیده و استقلال خوزستان 3 بار گل زنی کرد و در بازی برابر همین دو تیم نیز 2 بار با پاس‌های خود هم‌تیمی‌هایش را در معرض گل زنی قرارداد.

 

1132995


دوم – رحیم زهیوی(استقلال خوزستان) – 4 امتیاز
مهاجم تیم استقلال خوزستان پس‌ازآنکه با بازی‌های مؤثر خود، توقع هواداران خوزستانی را از خود بالا برد در چهار بازی ابتدایی فصل خود را به‌عنوان یکی از مؤثرترین بازیکنان این تیم و لیگ معرفی کرد، زهیوی تاکنون 3 بار توانسته برای قهرمان‌ها گل زنی کند و به‌عنوان یکی از سه آقای گل فعلی لیگ شناخته شود، زهیوی علاوه بر گل‌هایش به تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان، در دیدار برابر نفت تهران نیز یک پاس گل زیبا برای عاشوری مهیا کرد تا 4 امتیازی شود.

 

1129056


دوم – فرید بهزادی کریمی(سپاهان) – 4 امتیاز
مهاجم سپاهانی‌ها پس از تیم‌های تراکتورسازی و صبا، این روزها با پوشیدن پیراهن سپاهانی‌ها می‌درخشد، او تاکنون 2 بار توانسته برای تیمش گل زنی کند و علاوه بر آن 1 پاس گل و 1 پنالتی منجر به گل نیز از خود به‌جا بگذارد. کریمی در بازی برابر نفت تهران و استقلال خوزستان گل‌های خود را به ثمر رساند و در همین دو بازی نیز پنالتی و پاس گل خود را به وجود آورد.

 

1122836


سوم – حسن بیت سعید(استقلال خوزستان) – 3 امتیاز
مهاجم دیگر آبی‌های خوزستان نیز همانند زوج خود تاکنون توانسته عملکرد خوبی از خود به‌جا بگذارد، وی 3 بار توانسته گل زنی کند و به‌عنوان یکی از سه گلزن اصلی لیگ شناخته شود، او دو بار دروازه استقلال تهران و یک بار نیز دروازه نفتی‌ها را بازکرده است.

 

1130917


سوم – مهدی ترابی(سایپا) – 3 امتیاز
هافبک سایپایی‌ها نیز به دنبال ادامه بازی‌های خوب خود در لیگ پانزدهم است، ترابی که یکی از ملی پوشان پرامید برای حضور در جام جهانی محسوب می‌شود به‌عنوان یکی از بازیکنان ثابت نارنجی پوشان پا به بازی‌های این تیم می‌گذارد، او تاکنون 2 بار در بازی برابر تیم‌های سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن گل زنی و در دیدار برابر پدیده نیز گل‌سازی کرده است.

 

1132387


سوم – محمد قاضی(نفت تهران) – 3 امتیاز
مهاجم سابق سرخابی‌های پایتخت نیز تاکنون برای نفتی‌ها عملکرد مثبتی داشته است، قاضی در بازی برابر استقلال تنها پاس گل تیمش را مهیا کرد و در دو دیدار برای پدیده و استقلال خوزستان اقدام به گل زنی کرده است تا سه امتیازی شود.

 

1132326


سوم – محمد ایرانپوریان(تراکتورسازی) – 3 امتیاز
مدافع راست تراکتوری‌ها که در ادامه سال‌های اخیر بازهم با پیراهن تراکتورسازی به میدان می‌رود به‌سرعت توانست خود را به‌عنوان یکی از بازیکنان مؤثر این تیم معرفی کند، او در دربی حساس تبریز 2 دروازه ماشین‌سازی را باز کرد و در برابر پیکان نیز با پاس گل دقیق خود، یکی از گل‌های تیمش را به ارمغان آورد.

 

1091426


سوم – ایوب کلانتری(سیاه جامگان) – 3 امتیاز
هافبک سیاه‌جامگان پس از پیوستن به این تیم، عملکرد ویژه‌ای داشته است، او یک بار برای فرهاد کاظمی و تیمش گل زنی کرده و دو بار نیز پاس گل به‌جا گذاشته و یکی از چهار گل ساز اول لیگ برتر نام‌گرفته است.

 

1130597


سوم – کرار جاسم(تراکتورسازی) – 3 امتیاز
هافبک تکنیکی و عراقی تبریزی‌ها پس از حضور مجدد در این تیم بازهم راه اوج‌گیری را در پیش‌گرفته است، کرار که یکی از بازیکنان اصلی ترکیب امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود یک در بازی برابر پیکان گل زنی کرد و در دو دیدار برابر تیم‌های استقلال خوزستان و ماشین‌سازی نیز برای تیمش گل‌سازی کرده است.

 

1133870

 

توضیح اول: این مطلب تنها بر اساس عملکرد به ثبت رسیده بازیکنان به نگارش درآمده است و بازیکنانی که بتوانند تأثیر مستقیم در بازی داشته باشند در آن ورود پیدا می‌کنند و به همین دلیل بازیکنان تهاجمی در این لیست بیشتر به چشم می‌آیند.

توضیح دوم: بابت هر گل و هر پاس گل به بازیکنان یک امتیاز تعلق می‌گیرد. در صورت کسب پنالتی، بازیکنی که این ضربه را به‌دست آورده است در گل شدن توپ یک امتیاز (به‌مانند پاس گل) و در صورت از دست رفتن آن نیم امتیاز مثبت به‌دست می‌آورد.

 

11343211134322

 

 

دیدگاه‌ها