کد خبر : 1349543 | 23 مرداد 1395 ساعت 21:43 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

سویا و نگرانی از وقت اضافه مقابل بارسا

علیرغم کسب افتخارات زیاد توسط سویا در سال های اخیر در لیگ اروپا، این تیم باید تلاش کند تا دیدارهایش دوباره به وقت اضافی نکشد.

سویا و نگرانی از وقت اضافه مقابل بارسا

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته و در حالیکه تنها چند ثانیه تا قهرمانی سویا در سوپر کاپ اروپا باقی نمانده بود، گل سرخیو راموس در دقیقه 93 بازی را به تساوی کشاند و در وقت اضافه نیز قصه همیشگی تکرار شد و سویا مجددا بازی را باخت.

 

در ماه می، سویا یک بار دیگر در وقت اضافه با 2 گل مغلوب بارسلونا شده بود. تیمی که در دیدار فردا شب سوپرکاپ اسپانیا رودر روی سویا قرار خواهد گرفت.

 

مطمئنا دیدار دراماتیک آنها تحت هدایت اونای امری در سوپرکاپ سال قبل اروپا در برابر بارسلونا، از خاطر هواداران این تیم پاک نخواهد شد.

 

 

1134382

 

جاییکه برتری 1-4 آنها با نتیجه تساوی 4-4 عوض شد و گل لحظات پایانی پدرو، آنها را از کسب عنوان قهرمانی محروم کرد.

 

در تمامی این فینال ها، سویا نمایش خوبی از خود ارائه کرده اما انگار آنها به چیزی بیشتر از ارائه یک فوتبال خوب، برای قهرمانی نیاز دارند.

 

ویسنته ایبورا، کاپیتان سویا در این رابطه گفت: "شکست تلخی را در برابر رئال تجریه کردیم و نمی خواهیم فینال دیگری را ببازیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا هوادارنمان از بازی ما لذت ببرند. باید تلاش کنیم تا خاطرات این فینال ها را از ذهنمان پاک کنیم.

 

گفتنی است دیدار بارسا و سویا، پنجمین رویارویی تاین دو تیم در مرحله فینال است که سویا تنها یک بار و در سال 2006 موفق شد با 3 گل بارسلونا را در سوپرکاپ اروپا شکست دهد.

دیدگاه‌ها