کد خبر : 1349562 | 23 مرداد 1395 ساعت 23:16 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: در نیمه دوم، تاتنهام فصل قبل شدیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل اورتون، تایید کرد که تیمش در نیمه اول نمایش خوبی نداشت و همین انگیزه برای ارائه یک بازی بهتر در نیمه دوم شد.

پوچتینو: در نیمه دوم، تاتنهام فصل قبل شدیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدایی اورتون با گل راس بارکلی از روی یک ضربه آزاد به گل رسیدند اما در نیمه دوم، اریک لاملا کار را به تساوی کشید و تاتنهام از این دیدار خارج از خانه، به یک امتیاز دست پیدا کرد.


ضمن اینکه اگر دو واکنش درخشان از مارتین استکلنبرگ نبود، تاتنهام می توانست به گل برتری هم برسد. پوچتینو که در مجموع از عملکرد شاگردانش راضی بود، تایید کرد که شاگردانش در بین دو نیمه، از اینکه در نیمه اول خوب بازی نکرده بودند، ناراحت بودند.

 

 

1134445

 

او به خبرنگاران گفت:" از نحوه مدیریت مان بر بازی و اینکه چطور بازی را به پایان رسانیدم، بسیار راضی هستیم اما از نحوه شروع بازی خیلی ناامید شدم. ما آرام بازی کردیم و خیلی زود گل خوردیم. من ناراضی بودم. در نیمه دوم، شبیه تیمی که فصل قبل بودیم، شدیم بنابراین باید شرایط را آنالیز کنیم. البته این تازه اولین بازی فصل است.


در نیمه اول، ما اشتباهات زیادی داشتیم و اگر نتوانید صاحب توپ بمانید و موقعیت ایجاد کنید، به جایی نمی رسید. اما در نیمه دم، انرژی به مراتب بیشتری داشتیم و به شیوه و گزینه های متفاوتی بازی کردیم."

دیدگاه‌ها