کد خبر : 1349854 | 24 مرداد 1395 ساعت 19:55 | 151.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو برنز در انتظار کشتی فرنگی

عبدولی و سوریان در شانس مجدد

دو کشتی گیر بازنده ایران در رقابت های فرنگی هر دو این شانس را دارند که برای کسب مدال برنز المپیک در گروه شانس مجدد کشتی بگیرند.

عبدولی و سوریان در شانس مجدد

به گزارش "ورزش سه"، حمید سوریان و سعید عبدولی دو فرنگی کار ایرانی که در دور اول با قبول شکست مقابل دانمارک و ژاپن از تشک خارج شدند، حوالی نیمه شب شانس مجدد خود برای دریافت مدال آزمایش خواهند کرد. سوریان که شروع خوبی در کشتی مقابل حریف شینوبو اوتا داشت، با تحلیل عجیب قوای بدنی مبارزه نزدیک خود را به او واگذار کرد. در عین حال سعید عبدولی که در مقابل مارک مادسن قدرتمند قرار گرفته بود با وجود انجام یک کشتی نزدیک و پرتلاش با اخطار مقابل حریف شکست خورد.

 


هر دو کشتی گیر برنده مقابل ایرانیان در مبارزات بعدی خود پیروز شدند و به فینال رسیدند تا سوریان و عبدولی این شانس را داشته باشند تا در گروه شانس مجدد برای مدال برنز بجنگند.

 


برنامه دو فرنگی کار ایران برای یورش به مدال برنز به شرح زیر است:


* حمید سوریان در شانس مجدد وزن ٥٩ کیلوگرم از ساعت ٢٣:٣٦ دقیقه به وقت تهران در برابر آلمات کبیسپایف قزاقستانی قرار خواهد گرفت.

 

 

1134764

 

 

 


* سعید عبدولی هم در شانس مجدد وزن ٧٥ کیلوگرم از ساعت ١٢ دقیقه بامداد فردا در برابر ویکتور نیس صربستانی قرار می گیرد.

 

 

1134766

 

 

 


این دو کشتی گیر در صورت کسب مدال برنز روحیه مجددی به کاروان فرنگی کار ایران بازخواهند گرداند و از بار انتقادات خواهند کاست. البته امیدواریم هر دوی این کشتی گیران از قوای لازم برای مبارزه های شانس مجدد برخوردار باشند.


در وزن 59 کیلو فینال این رقابت ها بین مولینا از کوبا و شینوبو اوتا از ژاپن برگزار خواهد شد و مارک مادسن فینال وزن 75 کیلوگرم را مقابل ولاسوف از روسیه انجام خواهد داد. امیدواریم سوریان و عبدولی امشب همانی باشند که از آنها انتظار می رود.

دیدگاه‌ها