کد خبر : 1349931 | 25 مرداد 1395 ساعت 02:25 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

سویا0-2بارسلونا؛ برد شیرین در سانچس‌پیسخوان

بارسلونا در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا موفق شد با نتیجه 2-0 سویا را شکست بدهد تا شاگردان خورخه سامپائولی در آستانه از دست دادن دومین جام ابتدای فصل قرار بگیرند.

سویا0-2بارسلونا؛ برد شیرین در سانچس‌پیسخوان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سامپائولی که هفته گذشته با شکست مقابل رئال در سوپرکاپ اروپا، از رسیدن به این جام بازماندند، امشب هم در خانه مغلوب بارسا شدند تا احتمالا فصل را دست خالی شروع کنند.

سویا بازی را بهتر آغاز کرد اما در دقیقه 7، بارسا می توانست به گل برسد. روی پاس عالی اینیستا، لوئیس سوارز در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی ضربه او را ریکو دفع کرد.

 

1134855

 

بازی متعادل از سوی دو تیم دنبال شد و پرسینگ شدید بازیکنان سویا، اجازه نمی داد آبی و اناری ها موقعیت خاصی روی دروازه این تیم ایجاد کنند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سویا در نیمه دوم هم شروع بهتری داشت اما این بارسا بود که در دقیقه 55 به گل رسید. ارسال خوب دنیس سوارز به محوطه جریمه، با کنترل خوب آردا توران به سوارز رسید و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 

1134854

 

بعد از این گل جریان بازی تا اندازه ای به سود سویا شد و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب روی دروازه بارسا ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. در مقابل، این بارسا بود که در دقیقه 84 به گل دوم رسید. حرکت تماشایی مسی، یک موقعیت خوب نصیب منیرالحدادی کرد و او هم به راحتی دروازه حریف را باز کرد.

 

در دقایق باقی مانده، بازیکنان سویا تلاش کردند تا گل های خورده را جبران کنند اما این تلاش ثمری نداشت و بارسا با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. دیدار برگشت روز چهارشنبه در نوکمپ برگزار می شود.

دیدگاه‌ها