کد خبر : 1350073 | 25 مرداد 1395 ساعت 15:49 | 74.1K بازدید | 0 دیدگاه

چینی: نتایج پرسپولیس را فراموش کرده‌اید؟

مربی استقلال اعتقاد دارد که مشکل این تیم تقویت کادرفنی نیست.

چینی: نتایج پرسپولیس را فراموش کرده‌اید؟

علی چینی در مورد صحبت‌هایی که در مورد تقویت کادرفنی استقلال  مطرح می‌شود به "ورزش سه" گفت: من این موضوع را نمی‌دانم و در تعطیلات بودم اما قطعا هر مربی‌ای که بخواهد به کادرفنی استقلال اضافه شود، قطعا با نظر علیرضا منصوریان خواهد بود.


او ادامه داد: البته طبق صحبت‌هایی که من شنیده‌ام علی آقا گفته‌اند که من نیازی به مربی ندارم و فکر می‌کنم حرف ایشان کاملا باید سند باشد  و این موضوع اجرایی شود.


مربی استقلال در مورد اینکه آیا استقلال نیاز به تقویت کادرفنی‌اش دارد هم می‌گوید: من می‌گویم مشکل استقلال کادرفنی‌اش نیست و ما با  عدم هماهنگی روبه‌رو هستیم چراکه بازیکنان زیادی در تیم ما تغییر کرده‌اند.

بی‌تردید اگر استقلال هماهنگ‌تر شود نتایج بهتری به دست می‌آورد.


چینی در مورد اینکه پرسپولیس به عنوان صدرنشین لیگ 8 امتیاز از استقلال پیش افتاده است و جبران این اختلاف بسیار سخت است می‌گوید: مثل اینکه شما فراموش کرده‌ا ید که پرسپولیس فصل پیش چقدر با استقلال تفاوت امتیاز داشت و در پایان کجای جدول ایستاد.  من فکر می‌کنم باید نتایج فصل گذشته پرسپولیس را الگو کنیم و همه چیز قابل جبران است.


مربی استقلال در پایان گفت: شنیده‌ام پرسپولیسی‌ها می‌خواهند بازی‌شان با تراکتورسازی را به تعویق بیاندازند که این اصلا منطقی نیست. مگر می‌شود آنها با استراحت به مصاف ما بیایند اما ما بازی کنیم؟ فکر می‌کنم پرسپولیس باید تصمیم درستی در این باره بگیرد.

دیدگاه‌ها