کد خبر : 1350193 | 25 مرداد 1395 ساعت 22:34 | 72.9K بازدید | 0 دیدگاه

با شکست مقابل روسیه

ایران 0 - روسیه 3؛ وعده دیدار بازی با ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار دور مقدماتی المپیک 3 بر صفر مقابل روسیه شکست خورد تا به عنوان تیم چهارم گروه B با ایتالیا صدرنشین گروه مقابل رو در رو شود.

ایران 0 - روسیه 3؛ وعده دیدار بازی با ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران از ساعت 22:30 امشب در آخرین دیدار مرحله مقدماتی والیبال المپیک ریو به مصاف روسیه؛ مدافع عنوان قهرمانی المپیک 2012 لندن و پرافتخارترین تیم این بازی ها و پرمدال ترین تیم تاریخ والیبال می رود. تیمی که از 76 دوره مسابقه جهانی و المپیک والیبال تاکنون 19 طلا، 14 نقره، 15 برنز و مجموعا 48 مدال بر گردن آویخته است.


لوزانو در این دیدار دست به تغییرات زیادی زده بود که حضور مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی و امیر غفور از ابتدا مهم ترین آنها بود. سعید معروف، عادل غلامی، محمد موسوی و مهدی مرندی دیگر تشکیل دهنگان ترکیب ایران بودند. اختلاف در همان امیتازات ابتدایی 4 بر یک به سود حریف شد و این کار را برای ایران سخت کرد. سرتاسر ست برای ایران برای جبران گذشت تا اینکه دو تیم در امتیاز 18 به هم رسیدند. این نبرد پا یا پای تا 23 هم پیش رفت اما یک اشتباه کافی بود تا روسیه 25 بر 23 برنده ست اول باشند.

 

1135142

 

لوزانو برای برد در ست سوم دست به تعییرات زیادی زد، از ذخیره گذاشتن معروف تا حضور دوباره عبادی پور در زمین اما هیچ یک از این جا به جایی ها جواب نداد تا روسیه در پایان با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 16، 25 بر 20 برنده بازی شود. با این شرایط ایران روز چهارشنبه از ساعت ساعت 17:30 به مصاف ایتالیا، تیم اول گروه A خواهد رفت.

 

* نکته:


* غفور و میرزاجانپور، دو بازیکن تازه وارد به ترکیب ایران بودند.
* در آن طرف زمین 2 هم بازی سابق معروف حضور دارند که سعید با وربوف لیبرو حریف رابطه نزدیکی داشت.
* معروف و روس ها زیر تور با هم خوش و بش می کردند که با خنده همراه بود؛ بر خلاف بازی با لهستان.
* شیرجه سید محمد موسوی و توپگیری زیبا او با امتیاز همراه شد تا زیبا ترین صحنه ست دوم را رقم بزند.
* اسپک فرهاد قائمی از بین 3 دفاع بلند روس ها مستقیما در زمین خوابید تا کارگردان تلوزیونی بارها آن را تکرار کند.

* بعد از اختلاف 10 امتیازی بین دو تیم پیش آمد لوزانو محمودی، عبادی پور و مهدوی را به زمین فرستاد تا ترکیب ایران به کلی تغییر کند.

* مهدی مهدوی در این المپیک برای اولین بار در ابتدای ست سوم به جای سعید معروف در ترکیب قرار گرفت؛ کارگردان تلوزیونی بعد از هر عملکرد موفق مهدوی، معروف را نشان می دهد.
* در امتیاز 22 بر 18 ست سوم و وقتی اختلاف بین دو تیم زیاد می شد دوربین روی سعید معروف رفت که با اطمینان از شکست ایران بندهای کفش خود را باز می کرد.

 

 

دیدگاه‌ها