کد خبر : 1350234 | 26 مرداد 1395 ساعت 00:22 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 2-1 وستهام؛ شروع پیروزمندانه کونته

چلسی در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر، موفق شد در دیداری خانگی مقابل وستهام به پیروزی 2-1 دست پیدا کند.

چلسی 2-1 وستهام؛ شروع پیروزمندانه کونته

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم آبی ها نمایش بهتری داشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی باارزش دست پیدا کنند.


چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما ویلیان نتوانست از موقعیت خوبی که به دست آورد، استفاده کند.


در ادامه بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 12، روی یک حمله همه جانبه از سوی بازیکنان چلسی، برانیسلاو ایووانوویچ صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه آدریان پیدا نکرد.

 

1135165

 

در ادامه باز هم این بازیکنان چلسی بودند که موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.


نیمه دوم را چلسی هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. اشتباه آنتونیو در کنترل توپ پشت محوطه جریمه وستهام، باعث شد تا آزپلیکوئتا صاحب توپ شود و آنتونیو که قصد جبران اشتباهش را داشت، مرتکب خطای پنالتی شد. هازارد پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به سقف دروازه آدریان کوبید.

 

1135166

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و هرچه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم، فشار حملات وستهام افزایش پیدا می کرد تا اینکه در دقیقه 77، سرانجام قفل دروازه کورتوا باز شد.
روی یک ضربه کرنر بود که توپ در یک رفت و برگشت به جیمز کالینز رسید و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه چلسی فرستاد.

 

 

1135170

 

 

آبی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بار دیگر بر شدت حملات افزودند و تلاش شان سرانجام در دقیقه 89 به ثمر نشست. روی یک پاس بلند به محوطه جریمه وستهام، باتشوایی توپ را با سر به دیگو کاستا پاس داد و او هم با شوتی تماشایی، توپ را به گوشه دروازه وستهام فرستاد.

 

1135173


در دقایق باقی مانده، شاگردان اسلاون بیلیچ تلاش زیادی کردند تا کار را بار دیگر به تساوی بکشند اما تلاش آنها بی نتیجه بود و چلسی فصل را با یک پیروزی شیرین خانگی شروع کرد.

 

دیدگاه‌ها