کد خبر : 1350364 | 26 مرداد 1395 ساعت 13:09 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت تیم ملی جودو به تهران

رودکی: جودوکاران تلاش خود را کردند

تیم دو نفره جودو ایران بعد از حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ بامداد امروز به تهران بازگشتند.

رودکی: جودوکاران تلاش خود را کردند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، «نصرت خان ولی اف» سرمربی، محمدرضا رودکی مدیر تیم های ملی و سرپرست تیم به همراه جواد محجوب و سعید ملایی پس از اتمام رقابت های خود در مسابقات جودوی المپیک ریو، ساعت ۴ بامداد امروز در حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودو وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.

 

محمدرضا رودکی سرپرست تیم ملی با تقدیر از تلاش دو جودوکار ایران در المپیک، گفت: واقعا این ملی پوشان تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دادند اما باید قبول کنیم که المپیک میدان بزرگی است و همه قهرمانان برای مدال می آیند و هیچ حریف آسانی وجود ندارد.

 

رودکی افزود: جودوکاران ما در همان دور نخست با قهرمانانی مواجه شدند که رنکینگ بالایی داشتند. با این وجود اختلاف چندانی به لحاظ امتیازات نداشتند. به عنوان مثال سعید ملایی با یک اخطار بیشتر به جودوکاری نتیجه را واگذار کرد که همین جودوکار قهرمان المپیک شد. به عبارتی قهرمان المپیک در حالی مقابل سعید ملایی نتوانست کاری از پیش ببرد و تنها با تجربه بالایی که داشت سعی کرد اخطار بیشتری به سعید بدهند تا برنده شود ولی می بینم که بعد از مبارزه با سعید همه جودوکاران مطرح را برد و قهرمان المپیک شد.

 

مدیر تیم ملی جودو تاکید کرد: برای مدال المپیک بغذی باید از همین امروز شروع کنیم؛ آن هم با یک برنامه ریزی مدون و حساب شده  تا ۴ سال بعد مثل امروز بازهم در افسوس مدال نمانیم.

دیدگاه‌ها