کد خبر : 1350409 | 26 مرداد 1395 ساعت 15:39 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

واکنش لوئیس انریکه به جدایی احتمالی براوو

نشست خبری بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا ساعتی پیش برگزار شد و لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

واکنش لوئیس انریکه به جدایی احتمالی براوو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که بازی رفت را در زمین سویا با 2 گل پیروز شده، فردا در نوکمپ کار راحتی برای فتح سوپرکاپ خواهد داشت.

 

 

1135327

 

 

انریکه در مورد بازی برگشت به خبرنگاران گفت:" هدف ما پیروزی در نتیجه و سبک بازی بر سویا است. فردا می توانیم اولین جام فصل را به دست بیاوریم که به اندازه کافی جذاب خواهد بود. با وجود پیروزی 2-0 در بازی رفت، فکر می کنم کار ما هنوز تمام نشده و سویا همچنان می تواند اوضاع را برای ما پیچیده کند. به همین دلیل باید بسیار مراقب باشیم."

 

جدایی براوو:" من سه دروازه بان آماده در تیم می خواهم. گفته شده است که براوو و تراشتگن به نزد من آمده و خواهان حضور ثابت در ترکیب شده اند که اصلا چنین چیزی صحت ندارد. هیچ جنگ قدرتی درون دروازه در بارسلونا وجود ندارد.

جدایی براوو؟ مطمئنا تا پایان مهلت نقل و انتقالات، ورودی و خروجی های خواهیم داشت. می دانم که این شایعات برای رسانه ها جذاب هستند؛ با این حال نه دوست دارم و نه قصدش را دارم که وارد این جریانات شوم. برای من فقط بازی فردا و کسب سوپرکاپ اهمیت دارد و نه هیچ چیز دیگری."

 

بازی در ساعت 23 شب:" در مورد تقویم مسابقات و زمان بازی ها قبلا حرف زده ام. این زمانبندی به خاطر بازی های پلی آف لیگ قهرمانان است اما امیدوارم هواداران، ورزشگاه را پر کنند تا باهم جشن قهرمانی بگیریم."

دیدگاه‌ها