کد خبر : 1350413 | 26 مرداد 1395 ساعت 15:11 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه های بارسلونا

گزینه اول بارسا برای جانشینی براوو

اسپورت و موندو دپورتیوو امروز نوشته اند که در صورت جدایی کلودیو براوو از بارسلونا، دروازه بان برزیلی والنسیا جایگزین وی خواهد شد.

گزینه اول بارسا برای جانشینی براوو

 

به گزارش "ورزش سه"، در بارسلونا هیچکس علاقه ندارد تا براوو یا تراشتگن از این تیم جدا شوند اما جنگ قدرت درون دروازه بارسا چنان بالا گرفته است که چاره ای جز جدایی یکی از دو دروازه بان شاخص این تیم نیست.

تراشتگن، دروازه بان آلمانی جوان بارسلونا دیگر دوست ندارد در لالیگا ذخیره براوو باشد و یک جایگاه تضمین شده برای خود می خواهد. سن پایین او نیز باعث شده تا مسئولان بارسا برای آینده نگری هم که شده، او را به براوو ترجیح دهند و به همین دلیل دروازه بان شیلیایی بارسلونا عزم رفتن کرده و حتی به ادعای رسانه های انگلیسی، با منچستر سیتی به توافقات اولیه نیز دست یافته است.

 

 

1135336

 

 

اسپورت و موندو دپورتیوو در همین رابطه گزارش داده اند که مدیر ورزشی بارسلونا که پیش بینی چنین روزی را می کرد، هفته هاست که دیگو آلوس، دروازه بان برزیلی والنسیا را تحت نظر دارد و تماس های اولیه با وی نیز صورت گرفته است. به ادعای این دو منبع معتبر، در صورت قطعی شدن جدایی براوو، مذاکرات جدی با والنسیا برای جذب آلوس انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها