کد خبر : 1350420 | 26 مرداد 1395 ساعت 16:12 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم‌الشریعه: نماینده تمام مربیان ایران هستم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در تورنمنت تایلند سخت ترین بازی را مقابل قزاقستان برگزار می کنیم و معتقدم همیشه اولین بازی سخت بوده است.

ناظم‌الشریعه: نماینده تمام مربیان ایران هستم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: اسامی بازیکنان را عصر امروز (سه‌شنبه) بعد از اتمام بازی‌های هفته چهارم لیگ اعلام می‌کنم و بازیکنان خودشان را باید حداکثر تا چهارشنبه صبح در هتل المپیک به ما معرفی کند. چهارشنبه ظهر از ساعت 12 نیز جلسه تمرینی خواهیم داشت و به مرور کارهای مقدماتی می‌پردازیم. سپس ساعت 22 همان روز تهران را به مقصد بانکوک ترک می‌کنیم.


وی افزود: در این تورنمنت سه بازی با تیم‌های قزاقستان، تایلند و ژاپن برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان را محک جدی بزنیم و بتوانیم نفرات نهایی را برای اعزام به کلمبیا مخص کنیم. در این تورنمنت سخت ترین بازی را مقابل قزاقستان برگزار می کنیم و معتقدم همیشه اولین بازی سخت بوده است. در مقابل تیم های ژاپن و تایلند نیز به دنبال اجرای برنامه های تاکتیکی و تکنیکی تیم هستیم ضمن اینکه بازیکنان نیز محک جدی در این تورنمنت می خورند.


سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: بازیکنان باید پنجم شهریور در مشهد خود را به کار فنی تیم ملی معرفی کنند. در اردوی مشهد نیز 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال ازبکستان برگزار می کنیم که زمان این بازی ها 7 و 8 شهریورماه است. سپس دهم شهریور به تهران می‌آییم و اردوی تیم ملی از 13 تا 18 شهریور در کمپ تیم ملی برگزار می شود. پس از انجام اردوی نهایی، کاروان تیم ملی نیز 18 شهریور تهران را به مقصد کلمبیا ترک می‌کند تا در جام جهانی شرکت کند.


ناظم‌الشریعه در ادامه ضمن تشکر از باشگاهها بخاطر همکاریشان با تیم ملی فوتسال گفت: از کلیه باشگاهها بخاطر همکاری خوبشان با تیم ملی فوتسال تشکر می کنم. بدون شک برگزاری بازیهای تدارکاتی و حضور در مسابقات بزرگ باعث می شود تا فوتسال ایران و سطح رقابتهای لیگ برتر تغییر کند. چرا که بازیکنان تجربه حضور در میادین بزرگ را به دست می آورند و با حضور در باشگاهها و رقابت با تیم های لیگ برتری، باعث افزایش سطح فنی بازیها خواهیم بود. من نماینده تمام مربیان ایران در جام جهانی کلمبیا هستم و امیدوارم بهترین عملکرد و نتیجه را در این بازیها به دست اوریم. 
 

دیدگاه‌ها