کد خبر : 1350676 | 27 مرداد 1395 ساعت 10:59 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش، مربی ای از جنس امید

با همه ایرادهایی که کی روش به نظام فوتبال ایران و تدارکات می گیرد در تمرینات تیم ملی پر امید است و شاگردانش را به فردای بهتر و مبارزه با حریفان طلب می کند.

به گزارش "ورزش سه"، کی روش در تازه ترین مصاحبه ای که داشته اذعان کرده حق ندارم دوستداران تیم ملی را ناامید کنم و حرف هایم را بعد از بازی با قطر و چین می زنم!


 این حرف های او برای رسانه هاست. برای اشاره به واقعیت ها تا مردم همه چیز را بدانند. البته اینجا نقدی هم به حرف های کی روش وارد است. نقدی که مورد اشاره خیلی ها بوده و البته قابل احترام است. می گویند کی روش آگاهانه هدایت تیم ملی را پذیرفته و شرایط فدراسیون فوتبال را می دانسته، بنابراین اشاره به نقصان ها غر زدن است و هیچ بازدهی نخواهد داشت. اما باید این را باور کنیم شخصیت کی روش شکل گرفته و قابل تغییر نیست و ما هم که او را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردیم باید رفتارهایش را تحمل کنیم. اشاره امان به مصاحبه هایی است که می کند. مصاحبه هایی که همیشه نمایانگر کمبودها در فوتبال ایران بوده است.


بگذریم. کی روش در تمرینات تیم ملی در ایتالیا هر روز با یک پیراهن شاد و قیافه اتو کشیده حاضر می شود و از فتح جام جهانی 2018 صحبت می کند. افتخاری که هم در کارنامه او ثبت خواهد شد و هم تیم ملی .

 

1135507


کی روش شاید برای خیلی ها قابل باور نباشد این بار صعود به دور دوم جام جهانی را برنامه ریزی کرده. او ماه قبل وقتی سودای خداحافظی داشت خطاب به اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفته بود:« تا کی فقط صعود به جام جهانی؟ تا کی باید انتظار مردم را پایین نگه داریم و کاری کنیم فقط به صعود به جام جهانی خوشبین باشند؟ آیا بعد از دفعات متوالی حضور نوبت این نیست که برای صعود به دور بعدی تلاش کنیم...»


کی روش مربی ای است از جنس امید. از جنس مبارزه. همان  مربی ای که تیمش را برای برد مقابل آرژانتین به میدان فرستاد اما برخی از کارشناسان در تلویزیون بیم این را داشتند که ایران گلباران شود.


آغاز ماموریت صعود به دور دوم جام جهانی از بازی با قطر آغاز می شود. اکنون مهمترین دغدغه کی روش حضور یکصد هزار نفری تماشاگران در استادیوم آزادی است.

دیدگاه‌ها