کد خبر : 1350779 | 27 مرداد 1395 ساعت 16:25 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتهام بزرگ به داوری لیگ برتر

یاسین پیشرو روز گذشته در ساری برابر شهروند شکست خورد و به زعم مدیران تیم قمی این شکست برنامه ریزی شده بود.

اتهام بزرگ به داوری لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، یاسین پیشرو که در فصل جدید لیگ برتر فوتسال موفق شده با حضور رضا حیدریان و محمدحسن انصاریفرد به عنوان سرمربی و مشاور مدیرعامل عملکرد خوبی در سه هفته ابتدایی به جا بگذارد، این هفته در ساری مغلوب میزبان شد.


آنها که موفق شده بودند تا دقایق پایانی از حریف خود پیش باشند در نهایت با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند و زمین را ترک کردند. علی رحمانی، مدیرعامل یاسین پیشرو از عملکرد تیم داوری به شدت ناراضی است و گلایه های خود را اینگونه مطرح می کند: با تمام احترامی که به جامعه داوری قائل هستم و تا به امروز مقابل اشتباهات مسلما سهوی آنها سکوت اختیار کردیم اما با توجه به مسوولیتی که در قبال مردم قم و ورزش دوستان بر گردنم قرار دارد باید بگویم اتفاقات روز گذشته در ساری نگرانی ها را نسبت به تصمیمات خارج از زمین افزایش داد.


وی ادامه داد: تصمیمات داوری در این بازی را بارها با کارشناسان مختلف مورد بررسی و بحث قرار دادیم و نتیجه ای که اعلام کردند اشتباهات بی شمار داوری علیه یاسین پیشرو که در نهایت منجر به شکست ما شد، است. داور در 3 دقیقه پایانی با فشاری که به او از خارج از زمین وارد شده بود تمام اشتباهاتی که می توانست منجر به شکست تیم ما شود را مرتکب شد. از اعلام پنالتی و تکرار بی دلیل آن بعد از دفع دروازه بان ما تا خطاهایی که تیم را از نظر روحی و روانی تحت تاثیر قرار داد. یاسین پیشرو تا به امروز بر پایه اصولی که بر آن اعتقاد داشته تلاش داشته واکنشی نسبت به این اتفاقات نداشته باشد اما مسلما انتظاری که ورزشدوستان قمی از ما دارند باعث می شود به دنبال احقاق حق آنها باشیم. بر همین اساس مستندات خود را به کمیته داوران اعلام خواهیم کرد تا فوتسال همچنان پاک باقی بماند و بخش خصوصی با امیدواری بیشتر به کار خود ادامه دهد و سرمایه اش را صرف ورزش دوستان کند.

دیدگاه‌ها