کد خبر : 1350805 | 27 مرداد 1395 ساعت 17:27 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاشانی:

با دانش‌امثال پروین‌آینده‌پرسپولیس‌ساخته‌می‌شود

جعفر کاشانی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن حضور اسطوره های پرسپولیس در این باشگاه اعلام کرد با دانش آنها آینده پرسپولیس ساخته خواهد شد.

با دانش‌امثال پروین‌آینده‌پرسپولیس‌ساخته‌می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین و حسین کلانی امروز در جلسه هم اندیشی با مدیران باشگاه پرسپولیس حضور یافتند و نظرات راهبری خود را درباره شرایط این تیم را اعلام کردند. جعفر کاشانی، یکی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس که عضو هیات مدیره این باشگاه نیز محسوب می شود در گفتگو با سایت این باشگاه اعلام کرد: پرسپولیس خانه بزرگانی چون پروین ها و کلانی هاست پیشکسوتان و هواداران دو سرمایه اصلی باشگاه هستند ما با پتانسیل هوادارانمان و با بهره مندی از تخصص تجربه و دانش پیشکسوتان و هواداران خاصی که داریم می توانیم آینده را بسازیم.


وی ادامه داد:پرسپولیس یک تیم بود حالا با حمایت هایی از آن نوع که شهرداری انجام داد در مسیر باشگاه شدن گام بر می دارد پرسپولیس روی فرهنگ جامعه تاثیر گذار است . پویایی آن، پویایی کلان کشور را نشان می دهد و هر قدر پیشرفت کنیم به پویایی جامعه کمک کرده ایم. پرسپولیس با هوادارانش زنده است و زندگی دیگر تنها به حضور در ورزشگاه ها خلاصه نمی شود .


جعفر کاشانی از هواداران این تیم خواست همچون گذشته با حمایت از باشگاه مسیر پیشرفت پرسپولیس را میسر کنند: فوتبال یک اقتصاد و صنعت است و تلاش کردیم با مشارکت همین هواداران و در قالب طرح هایی مانند 3090 شرایط لازم فراهم آید.هر چند وقتی در مسیر پیشرفت قرار دارید به موانعی هم بر میخورید . نه اینکه سنگ اندازی باشد بلکه گاهی سوتفاهمی پیش می آید و ... .

دیدگاه‌ها