کد خبر : 1351246 | 29 مرداد 1395 ساعت 10:14 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

شمسایی: کاش بازیکنان بیشتری دعوت می‌شدند

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه دوست داشت بازیکنان بیشتری از تاسیسات به تیم ملی دعوت می‌شد، گفت: امیدوارم برنامه بازیکنانم در تعطیلی تمرینات، بخور و بخواب نباشد.

شمسایی: کاش بازیکنان بیشتری دعوت می‌شدند

به گزارش ورزش سه" و به نقل از مهر، وحید شمسایی ، در خصوص برگزاری چهار هفته ابتدایی لیگ برتر و تعطیلی مسابقات به خاطر تیم ملی، گفت: به خاطر لغو بازی تاسیسات با طرح و توسعه قزوین، ما عملا سه مسابقه برگزار کردیم. لیگ برای ما سخت شروع شد و کار را با باخت استارت زدیم. هرچند از سه مسابقه، در دو بازی پیروز شده‌ایم ولی به نظرم هنوز شرایط خوبی پیدا نکرده‌ایم.

 

وی افزود: این تعطیلی کمک می‌کند تا تمرینات خوبی برگزار کنیم و برای ادامه لیگ ریکاوری شویم. لیگ برتر هر سال سخت‌تر می‌شود و این فصل هم کار بسیار دشواری در پیش داریم.

 

سرمربی - بازیکن تاسیسات درباره برنامه تیمش در تعطیلات لیگ، تاکید کرد: از آنجا که ما اولین تیمی بودیم که به خاطر جام باشگاه های جهان و جام باشگاه‌های آسیا تمریناتمان را شروع کردیم، به بازیکنانم ۱۰ روز استراحت دادم. بازیکنانم تمرین زده شده بودند و باید خوب استراحت کنند. فقط امیدوارم برنامه آنها در تعطیلی تمرینات، صرفا بخور و بخواب نباشد!

 

شمسایی همچنین در خصوص احتمال جذب بازیکنان جدید، گفت: ما در همه پستها بازیکنان خوبی داریم ولی ممکن است یک بازیکن جدید جذب کنیم. فعلا در حال بررسی گزینه‌ها هستیم تا به نتیجه برسیم.

 

وی درباره شرایط جسمانی خودش و بازی کردن در هفته چهارم با وجود بستری شدن در بیمارستان، تصریح کرد: دو نفر از بازیکنان اصلی ما قبل از بازی ۵ دقیقه دیر به رختکن رسیدند و من هم اجازه ندادم بازی کنند. برای همین مجبور شدم خودم به زمین بروم و بازی کنم. من مریض ورزش هستم و اگر از آن دور باشم، بیشتر آسیب می بینم.

 

سرمربی تیم تاسیسات در پایان در خصوص دعوت از دو بازیکن تیمش به اردوی تیم ملی و کاهش تعداد ملی پوشانش، گفت: به شخصه دوست داشتم بازیکنان بیشتری از تاسیسات به تیم ملی دعوت شوند ولی باید به تصمیم کادر فنی تیم ملی احترام بگذاریم. آنها در این خصوص تصمیم می‌گیرند.

دیدگاه‌ها